Cătălin Drulă: Pentru autostrada Bucureşti – Braşov a rămas studiul de fezabilitate din 2005 / Proiectantului i-am cerut să livreze zonele critice cum ar fi centura Comarnic, zona de la Ploieşti, mai repede decât termenele contractuale

”Am început primele zile din mandat cu  autostrada Bucureşti – Braşov. Am spus că a fost campionat de studii de fezebilitate. Or fi fost în general în România. Din păcate, pe această autostradă ultimul studiu de fezabilitate datează din 2005. Este un studiu mai sumar. A rămas studiul de fezabilitate din 2005 pentru că de atunci au fost foarte multe încercări de parteneriat public privat. Câte doi – trei ani proiectul a fost blocat inclusiv în discursul public al decidenţilor zilei”, a declarat Cătălin Drulă, la Digi 24, joi seară.

Ministrul Transporturilor a adăugat că s-a semnat contractul de proiectare pentru segmentul de autostradă Bucureşti – Braşov.

”Acum chiar am făcut un pas concret, pe 12 februarie a fost semnat contractul de proiectare al autostrăzii, asta înseamnă că  vom avea toată partea din spate, viaducte, tuneluri, vom avea efectiv proiectul lor, aşa cum  faci proiectul unei case. Şi apoi putem căuta un constructor. În momentul de faţă această muncă nu a fost făcută şi dacă nu a fost făcută nu poţi trimite un excavator direct în  teren”, a declarat Drulă.

Întrebat când vor începe lucrările, Cătălin Drulă a declarat că numai proiectarea durează doi ani şi jumătate.

”Proiectantului care începe contractul semnat pe 12 februarie i-am cerut să livreze zonele critice cum ar fi centura Comarnic, zona de la Ploieşti, mai repede decât termenele contractuale. Termenele contractuale, din păcate, sunt destul de mari. E vorba de doi ani, doi ani şi jumătate, un contract licitat înainte de mandatul meu”, a mai declarat Drulă.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed