Ce documente sunt necesare pentru crearea unui punct nou de lucru al firmei

Dacă vrei să își creezi un punct nou de lucru al unei firme, asigură-te că ai toate actele bine puse la punct. Află chiar acum ce documente sunt necesare pentru crearea unui punct nou de lucru al firmei.

Pentru a crea un punct nou de lucru al firmei tale vei avea nevoie de:

Ce documente sunt necesare pentru crearea unui punct nou de lucru al firmei

  • Actul constitutiv al societății
  • Certificatul constatator al societății
  • Declarația model 3
  • Decizie a Asociatului Unic/Hotărârea AGA, după caz
  • Anexă contor cuvinte la Decizie/Hotărâre AGA
  • Dovada folosinței/deținerii spațiului ce urmează a fi folosit drept punct de lucru (contract de comodat, închiriere, certificat de moștenitor, titlu de proprietate, contract de vânzare etc.)
  • Acordul vecinilor (dacă este cazul)

De asemenea, dacă la punctul de lucru ai minim 5 angajați, trebuie să urmezi procedura de înregistrare la ANAF.

Ce documente sunt necesare pentru crearea unui punct nou de lucru al firmei

Astfel, trebuie completat formularul 060 în termen de 30 zile de la data înființării punctului de lucru și depunerea acestuia la ANAF, împreună cu documentele:

  • formularul 060 – in doua exemplare orginale, unul ramane la tine si unul se duce la ANAF
  • rezoluția de la Registrul Comerțului (adică documentele în baza cărora s-a înființat punctul de lucru), în copie
  • dovada deținerii spațiului ca punct de lucru (practic documentele pe care le-ai depus la Registrul Comerțului atunci când ai înființat punctul de lucru), în copie
    buletinul administratorului, în copie
  • dacă este cazul, împuternicirea persoanei care depune documentele la ANAF

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed