Ce rol are, de fapt, un Concierge în industria hotelieră

Probabil ai mai auzit până acum termenul de ”concierge” din industria hotelieră. El a apărut pe la mijlocul anilor 90 în țările occidentale, iar originea sa provine de la o expresie în limba franceză, “Comte Des Cierge”, care se referea la slujitorii de la castel în Evul Mediu. Ce rol are, de fapt, un Concierge în industria hotelieră?

Odată cu înaintarea în timp, termenul „concierge” a început să fie folosit în legătură cu cei care țineau cheile clădirilor publice din Franța, în mod special a hotelurilor.

Totodată, la ani distanță, cel care avea cheile în grijă a început să ofere și alte servicii clienților hotelurilor, iar termenul de concierge s-a consacrat definitiv în industria hotelieră.

Ce rol are, de fapt, un Concierge în industria hotelieră

În prezent, „concierge” este perceput astăzi drept „asistent personal”. În ceea ce privește serviciul Concierge, acesta este destinat celor care sunt în căutarea unui spațiu pentru conferințe, a unui obiectiv turistic sau a unui restaurant.

Totodată, concierge-ul se poate ocupa și de rezervările la spectacole sau poate recomanda o firmă de închiriat mașini.

De asemenea, dacă un client al hotelului dorește să practice un sport, Concierge-ul va face recomandarea potrivită, însă termenul s-a dezvoltat și mai mult în ultimii ani.

În prezent, cele mai căutate servicii de concierge sunt rezervarea de bilete la concerte și evenimente speciale, servicii de transport, recomandări și rezervări la restaurante, servicii de curățenie, servicii de curierat, îngrijirea animalelor de companie, îngrijire bătrâni, rezervarea de vacanțe și organizarea de evenimente.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed