Ce spuneau Dragnea și Tudose despre ministrul Cuc, acum doi ani

Se încadrează aici numirea unui tânăr de 29 de ani, fără experiență, la cârma celui mai mare aeroport al țării, crearea de haos în serviciile de taximetrie de la Otopeni sau rezultatele dezastruoase înregistrate de companiile subordonate Ministerului Transporturilor în mandatul său. Promisiunile încălcate privind construirea de autostrăzi nu au lipsit.

 

Digi 24.ro reamintește câteva episoade din mandatului lui Cuc la Transporturi de acum doi ani.

 

Opinia lui Liviu Dragnea

 

Forțat să îl schimbe, liderul PSD Liviu Dragnea îi lua la finele lui 2017 apărarea. Cuc că ”este un tânăr capabil”, dar care nu a reuşit să comunice realizările sale.

 

Preşedintele PSD, Liviu Dragnea, a confirmat demisia lui Cuc, pe care l-a caracterizat ca ”un tânăr bun, capabil”. ”A prezentat cum a găsit ministerul (…) Dacă ar fi găsit Ministerul Transporturilor cum îl va găsi noul ministru, roata se învârtea altfel”, a spus Dragnea.

 

Preşedintele Dragnea i-a reproşat lui Cuc doar abilităţile reduse de comunicare. ”Pentru faptul că nu a reuşit să comunice şi că nu a explicat cum a găsit Ministerul Transporturilor, şi-a asumat el răspunderea şi asta arată că este un om de onoare”, a mai spus Dragnea.

 

Episodul „taximetrie la Otopeni”

 

Un alt episod aparte a avut loc în perioada în care Răzvan Cuc era secretar de stat în Ministerul Transporturilor (premergătoare primul său mandat ca ministru al Transporturilor). În opinia lui Cristian Ghinea, fost ministru al Fondurilor Europene în guvernul Cioloș, Răzvan Cuc, a creat haos la aeroportul Otopeni încercând să rezolve problema taxiurilor. „E atât de genial omul nostru încât astăzi va deveni ministrul Transporturilor”, menţiona Ghinea la numirea lui Cuc ca ministru.

 

Redăm postarea lui Ghinea privitoare la Răzvan Cuc: „Mai ţineţi minte asta primăvară când nu se găseau taxiuri la aeroport? V-aţi enervat? Imaginaţi-vă cum era să îţi pese de problema asta, să lucrezi la Guvern şi să fii dus de nas de oamenii din ministere. Până la urmă am aflat că în spatele problemei era un geniu neînţeles. Omul tocmai inventase o nouă politică antiterorism şi anti-violatori de japoneze: nişte dosare de completat şi un portbagaj mai mare. E atât de genial omul nostru încât astăzi va deveni ministrul Transporturilor (…) În esenţă, dl Cuc zicea că au descoperit două ordonanţe din 2001 şi 2003 care cer că taximetriştii să fie autorizaţi şi de poliţia de frontieră şi să aibă portbagaje de 500 de litri. Evident, taximetriştii au zis pas, oricum nu aveau portbagajul aşa încăpător şi nu aveau chef de noi dosare. Dar de ce se apucase ministerul acum brusc să aplice două ordonanţe care zăceau de 12 şi 14 ani neaplicate?

 

Pentru ca să nu păţim atentate teroriste şi să nu mai păţim cum a fost cu japoneză omorâtă de un taximetrist acum 4 ani, zice dl Cuc. Logic, nu? Reproduc mai jos această operă de logica de public policy PSD. Este genială în felul său. Repet: ne întorsesem în timp cu taxiurile la aeroport, era haos şi scandal pentru că Ministerul Transporturilor îşi adusese aminte de două articole din două ordonanţe pe care nu le aplicase niciodată.

 

Întrebare: dl Cuc a vrut să enerveze lumea pe tehnocraţi? Adică a fost o conspiraţie sau a fost prostie? A fost mafia de la Otopeni care pierduse rentele din jecmaneală străinilor? Sau a fost doar prostie? Atunci m-am gândit că e prostie. Acum mă gândesc că nu”, spune Ghinea.

 

Cerințele dezgropate de Răzvan Cuc, privind capacitatea portbagajelor la taxiurile care deserveau Aeroportul Otopeni, au fost de fapt parte a unei licitații trucate în anii 2000 când a existat o singură firmă de taximetrie care deținea autoturisme al căror portbagaj era de capacitate mare.

 

Mai multe, pe Digi24.ro.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed