În perioada decembrie 2017 – februarie 2018, vânzările au scăzut cu 1,5%, la 53,5 miliarde de coroane suedeze (6,5 miliarde de dolari), faţă de 54,4 miliarde de coroane suedeze anul trecut.
La Bursa de la Stockholm, acţiunile H&M au scăzut joi cu 5%, iar în ultimele 12 luni titlurile au înregistrat un declin de 44%.
Începutul dificil de an vine după un an dificil 2017, la sfârşitul căruia compania a raportat primul declin al vânzărilor trimestriale din ultimii peste 20 de ani.
H&M a abandonat ţinta de vânzări pe 2018 şi a avertizat că se aşteaptă ca acest an să rămână dificil.
Vânzările au fost afectate de vremea foarte rece din februarie şi martie în multe pieţe europene importante. Sezonul de primăvară a avut un start dificil, a explicat analistul Richard Chamberlain, de la RBC Capital Markets. Acesta a declarat că este prudent privind perspectivele pe termen scurt ale companiei suedeze, şi a avertizat că declinul vânzărilor ar putea duce la reducerea dividendelor în 2018 sau în 2019.
Articolul integral pe CAPITAL.