„Port Constanţa – PRIORITATEA I – 35 de linii (13, 398 km) şi 75 de aparate de cale – 2 LOTURI. Ordin de începere: 15 iunie 2022
Stadiul de execuţie pe LOTUL I:
– defrişare şi curăţare vegetaţie pe 70 % din suprafaţa totală estimată iniţial;
– demontarea suprastructurii existente, în procent de 57% din cantitatea totală;
– excavaţii în ampriză până la cota platformei căii în procent de 19% din cantitatea totală;
– 1.680 buc. traverse de beton armat precomprimat deja în şantier, reprezentând 17% din cantitatea necesară;
– vagoanele încărcate cu şină sunt la intrarea în ţară şi vor ajunge în portul Constanţa în cursul săptămânii viitoare.
Zone de acţiune: Port Zona A şi Port Zona B. Obiectiv final LOT I: 19 linii (6,598 km), 32 aparate de cale”, arată postarea făcută duminică pe pagina de Facebook a CFR Infrastructură.
Sursa foto: CFR Infrastructura Facebook
Sursa foto: CFR Infrastructura Facebook
Sursa foto: CFR Infrastructura Facebook