Chatbot-ul Edenred România, Felicia, a preluat cu succes 30% din totalul interacţiunilor cu utilizatorii, la aproape 3 luni de la implementare

Integrarea Felicia între opțiunile de interacțiune digitală oferite de Edenred România a fost facilitată prin parteneriatul cu DRUID și Unity Solutions

Felicia, chatbot-ul bazat pe inteligență artificială al Edenred România, a preluat cu succes 30% din totalul interacţiunilor cu utilizatorii şi clienţii, la aproape 3 luni de la implementare. Felicia este un chatbot DRUID dezvoltat de Edenred România în parteneriat cu Unity Solutions și este primul serviciu de automatizare a suportului pentru clienți al unei companii de beneficii extrasalariale din România. Totodată, România este și prima țară din Europa Centrală în care grupul Edenred implementează un serviciu de chatbot.

Dana Sîntejudean, Director Regional Europa Centrală: „Era post-COVID-19 va accelera transformarea digitală în multe domenii, o societate remote dezvoltând, astfel, noi obiceiuri de interacțiune. Cu atât mai mult, în acest context, Edenred România își reafirmă angajamentul de a îşi ajuta toţi partenerii  cu aceeași pasiune, oferindu-le o experiență digitală modernă, unică, adaptată nevoilor fiecăruia.

Prin viteza și simplitatea pe care le aduce în interacțiunea cu clienții, partenerii comercianți și utilizatorii soluțiilor Edenred, Felicia, asistenta noastră virtuală, și-a dovedit utilitatea în cadrul echipei și și-a arătat disponibilitatea în orice moment al zilei, fiind alături de toți partenerii noștri care apelează cu încredere la ea și reduce considerabil timpul mediu de obținere a informațiilor. Continuăm, astfel, promisiunea digitalizării și, cu ajutorul Feliciei, eficientizăm semnificativ procesele care implică activitatea de rutină. În mai puţin de 3 luni, am simțit un interes ridicat din partea partenerilor noștri, care apreciază noul serviciu de tip chatbot.”

Implementarea tehnologiei conversaționale în ecosistemul Edenred face parte din strategia de digitalizare accelerată a companiei și contribuie la îmbunătățirea experienței utilizatorilor, prin soluționarea mai rapidă a solicitărilor acestora. Chatbot-ul Felicia este disponibil 24/7 în aplicația MyEdenred și pe website-urile Edenred România și Benefit, o companie Edenred, şi deserveşte deopotrivă utilizatorii, clienţii B2B şi comercianţii parteneri ai celor două companii.

Integrarea chatbot-ului Felicia între opțiunile de interacțiune digitală oferite de Edenred a pornit de la dorința constantă de a îmbunătăți experiența utilizatorilor și a fost facilitată datorită parteneriatului cu DRUID și Unity Solutions, companie care implementează tehnologia DRUID.

Irina Dochițu, Alliances and Channels Partner Enablement Lead, DRUID: „Am fost plăcut surprinsă de inițiativa Edenred de a oferi clienților săi o soluție conversațională modernă, cât și de implicarea partenerului nostru de implementare, Unity Solutions. Colaborarea celor două companii a dat naștere chatbot-ului Felicia într-un timp record, în care noi, practic, doar am pus la dispoziție platforma tehnică. Felicia este doar la început, și sunt convinsă că abilitățile ei vor evolua rapid în perioada următoare.”

Chatbot-ul Felicia se află la cea mai avansată versiune a unei soluții digitale dedicate conversației umane și este dezvoltată special pentru piața din România, astfel că recunoaște scrisul în limba română și poate conversa cu utilizatorii Edenred în legătură cu subiecte legate de soluţiile Edenred şi ale platformei Benefit.

Şerban Popa, Managing Partner, Unity Solutions: „Menținerea liniilor de comunicare deschise și accesibile pentru clienți este una dintre numeroasele provocări pe care le au companiile în era digitală. Proiectul de implementare a chatbot-ului Felicia a plecat de la studierea necesității conversaționale a companiei Edenred prin utilizarea AI, având scopul precis de a reduce timpul de acces la informația necesară utilizatorilor, printr-un mecanism simplu.”

Felicia răspunde instantaneu la întrebările despre produsele și serviciile Edenred și gestionează solicitări de rutină prin canale de mesagerie. Astfel, consultanţii Customer Service au mai mult timp pentru a se dedica situațiilor menite să aducă valoare partenerilor și utilizatorilor produselor Edenred, precum oferirea de informaţii relevante despre soluțiile digitale, canalele de comandă online, platformele digitale dezvoltate pentru clienți și beneficiile utilizării acestora.

▬▬

Edenred este lider de piaţă ca platformă de servicii şi plăţi şi este partenerul de zi cu zi al întregului ecosistem al pieţei muncii, conectând peste 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a peste 850.000 de clienţi corporativi în 46 de ţări.

Edenred oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (tichete de masă), flote auto şi mobilitate (carduri de combustibil, soluţii multi-energy, mentenanţă, taxe de drum, parcări şi vouchere de transport), stimulente (vouchere şi carduri cadou, platforme dedicate angajaţilor) şi plăţi corporative (carduri de plată virtuale). Aceste soluţii cresc calitatea vieţii şi puterea de cumpărare a angajaţilor, îmbunătăţesc atractivitatea şi eficienţa companiilor, şi animă piaţa muncii şi economia locală. De asemenea, facilitează accesul la o alimentaţie mai sănătoasă, produse mai sustenabile şi soluţii de soft mobility.

Cei 10.000 de angajaţi Edenred sunt conduşi de misiunea comună de a transforma piaţa muncii într-un ecosistem interconectat, mai sigur, mai eficient şi mai prietenos zi de zi.

În 2020, datorită activelor sale tehnologice globale, Grupul a gestionat un volum de afaceri de 30 miliarde de euro, efectuat în principal prin aplicaţii mobile, platforme online şi carduri.

Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris şi este inclusă în următorii indicatori: CAC Next 20, FTSE4Good şi MSCI Europe.

Logo-urile şi alte denumiri comerciale menționate şi prezentate în acest comunicat de presă sunt mărci înregistrate ale Edenred S.A., ale subsidiarelor sale sau ale unor terțe părți. Acestea nu pot fi utilizate în scopuri comerciale fără acordul prealabil scris al proprietarilor lor.

Despre DRUID

DRUID (www.druidai.com)  este o companie de tehnologie conversaţională AI care dezvoltă asistenţi virtuali inteligenţi pentru organizaţii de tip Enterprise. Datorită şabloanelor conversaţionale preconfigurate şi a tehnologiei proprietare NLU, Druid permite oricărei companii să proiecteze şi lanseze extrem de rapid asistenţi virtuali inteligenţi antrenaţi în conversaţii specifice pe roluri, procese, industrii. Prin integrarea cu roboţi UiPath, DRUID permite automatizarea unor procese complexe în care sistemele informatice schimbă informaţii cu utilizatori umani.

Despre Unity

Unity Solutions (www.unity-solutions.ro) este o companie cu peste 13  ani de experiență în IT, focusat pe gestiunea externalizării suportului și mentenanței departamentului IT dar și în oferirea de suport în consultanța pentru îmbunatățirea sau transformarea digitală a organizației cu accent pe asigurarea eficientă și creșterea productivității.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed