Cinci agenţii româneşti, câştigătoare în ultima seară a galei Golden Drum 2007

BV McCann Erickson a fost desemnată Agenţia anului şi a câştigat trofeul Golden Rose, trofeu pe care l-a obţinut şi la ediţia de anul trecut a festivalului.

La categoria TV, BV McCann Erickson a câştigat un Golden Drum cu lucrarea „Long list”, realizată pentru Geta Voinea Hairstyle, un Golden Drum cu lucrarea „Sleeping”, realizată pentru Foton, şi un Silver Drum cu lucrarea „The Hospital”, pentru o campanie pentru siguranţa în trafic. La aceeaşi categorie a câştigat un Golden Drum şi agenţia românească Ogilvy&Mather, cu lucrarea „Click. Hunting”, realizată pentru WWF România. Totodată, câte un Silver Drum au primit şi agenţiile româneşti Publicis, cu lucrarea „The Puppy”, realizată pentru Nissan Tiida, şi GMP Advertising, cu lucrarea „The Light”, pentru Erotica.ro.

La categoria Print, agenţia Graffiti BBDO a câştigat un Golden Drum cu lucrările „Munch”, „Van Gogh” şi „Picasso”, realizate pentru Mountain Dew, şi un Silver Drum cu lucrările „Iwo Jima”, „Tien an Men” şi „J.F.K.”, realizate pentru „Dosarele istoriei”. La aceeaşi categorie câte un Silver Drum au câştigat şi agenţiile BV McCann Erickson, cu lucrările „Apocalypse later” şi „Peace and peace”, realizate pentru Maggi, şi Ogilvy&Mather, cu lucrările „Pelican” şi „Deer”, realizate pentru WWF România.

La categoria Press, BV McCann Erickson a obţinut un Grand Prix cu lucrările „The Family” şi „The Couple”, realizate pentru o campanie pentru siguranţa în trafic.

La categoriile Outdoor şi Radio, România nu a câştigat niciun premiu.

Golden Drum 2007 este cel mai mare festival de publicitate din Europa Centrală şi de Est şi s-a desfăşurat în perioada 14 – 19 octombrie la Portoroz, în Slovenia. Festivalul s-a aflat la cea de-a 14-a ediţie.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed