Cutia de viteze -Inelul de sincronizare – INA Schaeffler (Germania)
Catalizator Euro 5 – Eberspacher (Cehia)
turbocompresor – Borg Warner (Germania-Italia-Ungaria)
Bujii – Beru (Franta)
Rulmenti -Federal Mogul (Franta)
Directie – ContiTech (Austria)
Pistoanele de motorina – Federal Mogul (Franta)
Arbore cotit – Thyssenkrupp (Germania)
Panou de siguranta – Delphi (Romania)
Distributie de supape – INA Scaeffler (Germania)
Garnituri – Federal Mogul (Franta)
Generator – Mitsubishi Electric (Cehia)
Depozitul de pompe de apa/Sistem roata generator – INA Schaeffler (Germania)
Panou de instrumentare a consolei centrale/ captuseala usi – Faurecia (Franta)
Roti – TRW (Romania)
Airbag sofer – Takata (Romania)
Airbag-uri laterale – Autoliv (Franta)
Scaune – Johnson Controls (Romania)
Incalzire – Eberpacher catem (Germania)
ESP şi ASR – Bosch
Centura de pretensionare – Autoliv (Romania)
Inchidere centralizata – Huf Hulsenbeck (Romania)
Balamale usi – Edscha (Cehia, Spania)
Vopsea – BASF (Romania)
Izolare fonica – Faurecia (Germania)
Bara de protectie – Faurecia (Germania)
Sistem de evacuare – Cortubi (Romania)
Tambur frana spate – Bosch (Polonia)
Radiator – Calsonic Kansei (Romania
Etriere frana – TRW (Polonia)
Tractiune integrala – GNK Driveline
Informaţiile au fost publicate în numărul 44 al revistei Autobild4X4
Francezii au înmatriculat 19.437 de Dacii Duster, SUV-ul românesc ocupând astfel al doilea loc printre preferinţele şoferilor din Hexagon, potrivit unei statistici prezentate de La Tribune. Dacia Duster a fost întrecută doar de Nissan Qashqai, cu 25.458 de maşini înmatriculate (creştere cu 22%).