AcasăEconomieCompania românească ABN Systems deschide o subsidiară în SUA, pentru extinderea vânzărilor...

Compania românească ABN Systems deschide o subsidiară în SUA, pentru extinderea vânzărilor Tellur, şi vrea să intre pe pieţele din Canada şi Mexic

“ABN Systems International, care deţine brandul de accesorii IT&C şi produse smart home, Tellur, a deschis o subsidiară în SUA, pentru extinderea vânzărilor brandului propriu, care se vinde în această ţară din prima jumătatea a anului 2021. Până la finele acestui an, compania estimează că vânzările din SUA ale brandului Tellur le-ar putea depăşi pe cele din Europa”, anunţă compania.

ABN Systems International LLC este subsidiara nord-americană, fiind deţinută în proporţie de 100% de către ABN Systems International SA şi înregistrată în Houston, Texas, statul aflat pe locul al doilea ca pondere în Produsul Intern Brut al SUA, ca mărime a populaţiei, respectiv ca rată de creştere economică în 2021 (4,3%).

ABN Systems are un reprezentant în Texas, certificat potrivit legislaţiei americane, iar până la sfârşitul anului şi-ar putea mări echipa pentru susţinerea ritmului de creştere a vânzărilor. Pe lângă sporirea vânzărilor, compania din Texas ar putea servi ca bază pentru accesarea altor pieţe din vecinătatea SUA, inclusiv în America de Sud.

„Deschiderea unei subsidiare în SUA va susţine creşterea rapidă pe aceasta piaţă si atestă angajamentul nostru de a ne extinde, cât mai rapid, pe pieţele externe, după ce, în ultimii ani, am efectuat investiţii semnificative în infrastructura de business, dobândind know-how şi flexibilitate, pentru a ne adapta specificului fiecăreia dintre cele aproape 30 de ţări unde avem vânzări. Suntem pregătiţi pentru a valorifica oportunităţile care ni se deschid pe această piaţă în ascensiune puternică. Finanţarea atrasă prin IPO ne va asigura capitalul de lucru necesar extinderii, iar prin rezultatele ce le vom obţine şi care se vor reflecta în cifra de afaceri şi profitabilitatea companiei vom reconfirma încrederea investitorilor noştri”, consideră George Barbu, CEO al ABN Systems International.

Toate produsele Tellur sunt compatibile cu sistemul electric folosit în SUA sunt deja certificate pentru aceasta piaţă, iar în topul celor mai vândute, în cursul anului 2021, se numără Headset-ul Bluetooth Vox 55, Boxa portabilă Callisto şi Senzorul de geam şi uşă.

Pe lângă intenţia de a creşte vânzările din SUA, ABN Systems International este în curs de autorizare a produselor Tellur pe două mari pieţe, India şi Egipt. Până la jumătatea acestui an, compania ar putea intra şi pe pieţele din Canada şi Mexic.

Pe 4 ianuarie 2022, ABN Systems International a încheiat prima Ofertă Publică Iniţială de pe piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti, în urma căreia a atras 5,48 milioane de lei (1,10 milioane de euro), sumă care va fi utilizată la consolidarea poziţiei pe pieţele externe unde înregistrează deja vânzări, precum şi pentru accesarea de noi pieţe. Capitalizarea anticipată a companiei se ridică la 99,09 milioane de lei (20,03 milioane de euro).

Bursa de Valori Bucureşti ( BVB ) informează că luni , 1 4 februarie , intră la tranzacţionare acţiunile ABN Systems International după încheierea primei oferte publice iniţiale derulate pe piaţa AeRO , segmentul de acţiuni al Sistemul ui Multilateral de Tranzacţ ionare . Acţiunile companiei se vor tranzacţiona sub simbolul bursie r ABN .

ABN Systems International a vândut în cadrul ofertei publice, derulate în perioada 15 decembrie 2021 – 4 ianuarie 2022, un număr de 1.059.434 de acţiuni la un preţ de 5,18 lei/acţiune.

Fondată în 2002, ABN Systems International, deţinătoarea brandului Tellur şi unul dintre liderii pieţei de distribuţie a produselor şi accesoriilor IT&C din România, oferă soluţii integrate de mobilitate, infrastructură IT şi de stocare, sisteme de supraveghere video, echipamente şi automatizări industriale.

 Cu un portofoliu de peste 30.000 de produse şi accesorii IT&C, ABN Systems este prezentă deja pe pieţe din peste 25 ţări, de pe 4 continente, şi îşi propune o extindere accelerată a canalelor de vânzare externe, atât prin intrarea pe noi pieţe, cât şi prin consolidarea celor actuale.

Ultimele Articole