Companiile media din Italia nu concediaza

Companiile italiene de media, care se confrunta cu cele mai drastice scaderi ale volumelor de publicitate din ultimii 16 ani, se asteapta, in perioada urmatoare, la bugete din ce in ce mai mici, din cauza faptului ca nu sunt dispuse sa recurga la disponibilizari in aceeasi masura in care au facut-o trusturile media similare din Statele Unite sau Anglia, transmite Bloomberg. Astfel, Telecom Italia Media, divizia de televiziune a celui mai mare operator de telefonie din tara, a abandonat, saptamana trecuta, planul de a concedia 25 de jurnalisti, desi se afla deja in scadere, din punctul de vedere al bugetelor. De asemenea, compania detinuta de premierul Silvio Berlusconi, Mediaset, si publisherul Gruppo Editoriale L’Espresso au renuntat la concedierile din redactii. Bugetele de publicitate din Italia au scazut, in total, cu un procentaj estimat de 2,4% in 2008 si vor mai scadea cu 5,1% anul acesta, potrivit firmei de brokeraj Equita Sim SpA. Scaderea ar fi cea mai mare din 1993, potrivit Nielsen Media Research. Pe masura ce efectele crizei financiare se intensifica, companiile de media din intreaga lume anunta concedieri de personal. (S.I.)

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed