Consumul casnic creste afacerile La Fantana

 “Majorarea cifrei este data de dezvoltarea pietei pe segmentul casnic. Am lansat, recent, serviciul Stil La Fantana, destinat consumatorilor casnici, si cred ca, pana in 2008, acest segment va reprezenta o pondere de 10% din afacere”, a declarat pentru Business Standard directorul general si fondatorul companiei, Cristian Amza.

Firma vrea sa atinga un volum al vanzarilor de pana la 108 mil. litri in 2008, fata de volumul de 90 mil. litri prognozat pentru 2007. Pentru acest an, reprezentantii firmei se asteapta la un profit brut de 5,5 mil. euro, care s-ar putea mari, in 2008, pana la aproximativ opt milioane de euro.

La Fantana a inregistrat, anul trecut, o cifra de afaceri de 15 milioane de euro si un volum de apa vanduta de aproximativ 68 mil. litri, potrivit datelor companiei. Investitiile derulate de distribuitor vizeaza in special dezvoltarea serviciilor, bugetul prevazut pentru perioada 2008-2009 ridicandu-se la aproximativ patru mil. euro anual. La Fantana activeaza pe pietele de imbuteliere si distributie de apa naturala plata in sistem watercooler din Romania si Serbia. In Romania, compania are o cota de 70% din piata, iar in Serbia – de 60%.

Firma este controlata de fondul de investitii Innova Capital, care a preluat, in luna mai a acestui an, pachetul majoritar de actiuni de la fondul suedez Oresa Ventures Investments. La randul sau, Cristian Amza a vandut 5% din actiunile pe care le detinea fondului Innova, si a ramas cu aproximativ 10% din titluri. Valoarea totala a tranzactiei s-a ridicat la aproximativ 35 mil. euro.

Cumpana a preluat, in cursul lunii octombrie, de la grupul RTC, firma Aqua Regis, cu acelasi obiect de activitate. Valoarea tranzactiei a fost de peste un mil. euro.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed