Credit doar cu buletinul oferit de Altex cu sprijinul Leo Burnett

Leo Burnett a dezvoltat cea mai recenta campanie de imagine pentru promovarea noului produs financiar oferit de magazinele Altex clientilor sai: achizitionarea unui credit de consum doar pe baza buletinului.Promovarea acestei premiere pe piata de retail, lansata de Altex, este sustinuta printr-un spot de imagine amuzant intitulat “Buletinele”.”Am urmarit sa cream o legatura directa si memorabila intre buletin si Altex. Creditul Altex este atat de la indemana pentru oricine si-l doreste, incat promovarea lui cerea o poveste fara ocolisuri. Avand acesta premiza stabilita, ne-am jucat cu elementele buletinului, incercand totodata sa le intersectam cu Altex. Astfel au iesit buletinele atipice, cu fotografii care reprezinta oameni bucurosi; motivul: credit doar cu buletinul de la Altex, precizeaza Ema Prisca, Senior Copywriter.Spotul TV va fi completat de executii outdoor, materiale la punctele de vanzare, executii radio si o campanie de promovare pe internet.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed