Creştere de 28% a acţiunilor Shopify, joi, după raportarea unor rezultate financiare surprinzător de bune; compania va concedia 20% dintre angajaţi

Compania canadiană de comerţ electronic a construit în mod agresiv o reţea de onorare a comenzilor în ultimii ani, pe baza aşteptărilor că un boom al cererii alimentat de pandemie va dura, reflectând mişcări similare ale rivalilor.

Dar pariul nu a dat rezultate, anul trecut, intensificând atenţia investitorilor asupra proiectului costisitor, care ar putea afecta câştigurile, şi forţând compania să reducă 10% din forţa de munc,ă în iulie.

Joi, Shopify a transferat divizia de logistică către expeditorul de marfă Flexport, într-o tranzacţie în acţiuni.

”Pot avea ce este mai bun din ambele lumi – o afacere de logistică care îi face competitivi cu Amazon, fără a fi nevoiţi să gestioneze o afacere care nu este esenţială pentru Shopify şi care pierdea bani”, a spus Gil Luria, analist la D.A. Davidson & Co.

Creştere de joi a acţiunilor adaugă aproximativ 22 de miliarde de dolari canadieni (16,20 miliarde de dolari) la evaluarea de piaţă a companiei, ducând-o la aproximativ 103 de miliarde de dolari canadieni.

Shopify avea 11.600 de angajaţi şi antreprenori, la 31 decembrie.

Între timp, veniturile sale din trimestrul încheiat în martie au semnalat beneficiile unei serii de noi instrumente care au încurajat companiile, de la Mattel la Coty, să integreze Shopify în propriile site-uri, permiţând companiei să-şi majoreze taxele de abonament.

”Observam că consumatorii chiar votează cu portofelul pentru a cumpăra de la mărcile pe care le iubesc. Există un fel de intenţionalitate în ceea ce priveşte cheltuielile discreţionare”, a spus preşedintele Harley Finkelstein într-un interviu.

Veniturile de 1,51 miliarde de dolari au depăşit estimările analiştilor, de 1,43 miliarde de dolari, potrivit Refinitiv.

Profitul ajustat a fost de 1 cent pe acţiune, în comparaţie cu aşteptările pentru o pierdere de 4 cenţi.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed