Criza forței de muncă a dat naștere la afacerile FĂRĂ angajați

0

Criza de forţă de muncă din România i-a forțat pe unii dintre antreprenori să se orienteze spre afaceri de tip ″self-service″⁣, scrie ProTV. 

 

Pe româneşte, pun la dispoziţia clienţilor aparatura, iar aceştia îşi spală singuri rufele, maşinile sau hainele. În final câştigă toată lumea, pentru că tarifele sunt mult mai mici.

 

Clienţii îşi spală şi îşi usucă singuri hainele. Operaţiunea durează o oră.

 

Client: “E foarte, foarte convenabil atât ca preţ cât şi ca timp, în aproximativ o oră reuşesc să spăl foarte multe haine”

 

Proprietarii spălătoriei spun că e mult mai uşor de gestionat o astfel de afacere.

 

Anca Ianțoc, proprietar spălătorie: ”E eficient pentru noi, angajat e soţul meu care e şi şef şi angajat, el se descurcă cu toate”.