Cum arată noul logo al Yahoo

Yahoo a prezentat noul sau logo, care survine ca o continuare a strategiei sale de reimprospatare.
 

Vestea cea mare? Semnul exclamarii ramane pe pozitii si a primit un tratament estetic discret. Uneori, acesta este animat. Yahoo si-a pastrat si culoarea specifica, violetul.

 
 
 
“Marissa a fost un colaborator cu pasiune si a avut un rol important in procesul de tranzitie la noul logo”, spune Kathy Savitt, directorul de marketing al Yahoo. 
 

Mayer a povestit intregul proces de creatie a noului logo intr-o postare pe Tumblr (site-ul achizitionat recent de Yahoo), denumita “Geeking Out on the Logo”.  “La inceputul unui weekend din aceasta vara, mi-am suflecat manecile si m-am alaturat echipei de design care s-a ocupat de logo, formata din Bob Stohrer, Marc DeBartolomeis, Russ Khaydarov si stagiarul nostru, Max Ma. Am realizat acest logo tinand cont de toate detaliile. Am vrut un logo care sa reflecte imaginea Yahoo – simplu si in acelasi timp, sofisticat. Modern si proaspat, legat de istoria noastra. Am vrut sa aiba o latura umana, personala. Suntem mandri de noul logo Yahoo”.

 
 
Dupa realizarea schemei “matematice”, s-a trecut la subtilizarea semnului exclamarii, care a fost inclinat cu 9 grade, pentru a reda o imagine dinamica. 
 
 
Reimprospatarea logo-ului Yahoo face parte dintr-o serie intreaga de asemenea modificari, aplicate asupra unor programe si servicii detinute de Yahoo: Flickr, Weather, Sports, Mail, News si Search. De asemenea, de cand a venit la carma Yahoo, Mayer a cumparat peste 20 de companii. 
 
 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed