Cum să alegi poze care să fie share-uite pe Facebook

0

Companiile care investesc sume mari în publicitatea prin intermediul rețelelor de socializare au realizat studii care au evidențiat care sunt caracteristicile imaginilor care ajung să fie foarte share-uite.

 

De exemplu, este foarte important de știut că o postare care conține o imagine și care este pusă pe pagină vineri va avea cea mai mare rată de angajament din toată săptămâna, scrie entrepreneur.com.

 

Un studiu realizat recent de Georgia Tech pe 1,1 milioane de fotografii selectate la întâmplare de pe Instagram a arătat că imaginile care conțin fețe ale oamenilor au o șansă cu 38% mai mare de a primi „Like” comparativ cu alte imagini și au o probabilitate cu 32% mai mare de a primi comentarii.

 

Un alt studiu, realizat de cercetătorii de la MIT, a analizat 2,3 milioane de fotografii de pe Flickr, pentru a afla care este algoritmul care face ca o imagine să fie vizualizată de cât mai multe persoane. Analiza a urmărit diferite variabile inclusiv culorile, nuanțele, precum și tipul de obiect fotografiat. Concluziile studiului nu sunt deloc suprinzătoare: imaginile sexy atrag cele mai multe priviri. Elemente precum fustele mini, bikini, sutienele sau revolverele cresc semnificativ popularitatea imaginii. Pe de altă parte, pozele cu laptopuri – dimpotrivă. Totuși, o imagine cu un laptop postată de un utilizator cu foarte mulți fani va fi vizualizată de mai multe persoane și va avea mai multe șanse să fie share-uită decât o fotografie cu o fată în bikini, postată de pe contul unui utilizator care are un număr mic de fani.

 

Mai există un instrument, creat de Khosla și prezentat pe pagina acestei companii, care le permite utilizatorilor să încarce o fotografie și să primească o notă pe o scară de la 1 la 10, reprezentând potențialul de popularitate.

 

Nu în ultimul rând, un element foarte important este publicul căruia te adresezi. Cu cât îl cunoști mai bine, cu atât vei putea alege cele mai potrivite imagini care să-l atragă și să-l facă să dea „Like” și „Share”.