Cum sa asiguri reusita unui plan de marketing

Inainte de a elabora un plan de marketing, trebuie inteles clar care ii este rolul, precum si care sunt efectele la nivel de companie si angajati. Potrivit lui Alexandru Israil, guerrilla marketing master trainer in cadrul companiei de consultanta Marketminds, un plan de marketing trebuie conceput astfel incat sa fie inteles nu numai de specialisti, ci si de angajatii companiei sau de potentialii investitori. “Foarte multe planuri sunt intocmite ermetic si sofisticat, in asa maniera incat sa fie intelese doar de cei din domeniu. Guerrilla marketing propune planul de marketing in sapte pasi, simplu, dar nu simplist, (…) care poate fi inteles de toata lumea, inclusiv de banca de la care ceri finantare sau de potentialul investitor in business-ul tau”, spune Israil. Simplitatea unui plan a devenit necesara si in contextul in care marketingul nu se reduce la publicitate, la felul in care vinzi produsele si serviciile, ci implica orice contact al companiei cu publicul ei, motiv pentru care fiecare angajat trebuie sa inteleaga planul.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed