Cum se adaptează Microsoft România la criză

0

Directorul general al Microsoft România susţine că bugetul de marketing al companiei din acest an este mult mai mare decât în anii precedenţi, iar zona de retail va fi ţinta principală în 2009.

„Vom genera foarte multe cereri în zona de retail. Zona de retail din România este una foarte bună. A existat într-adevăr un drop, dar credem că merită susţinută ca industrie. Gustul românului pentru retail este mult mai mare decât gustul ţărilor din zonă, şi aici putem urmări rata de înnoire a telefoanelor mobile sau rata de înnoire a portabilelor. Credem în piaţa de retail şi vrem să o susţinem foarte mult,” a declarat Tatomir în cadrul ediţiei de marţi a emisiunii IT&C la The Money Channel.

Prioritatea Microsoft în 2009 este creşterea cotei de piaţă, odată cu lansarea noilor produse Windows7, Microsoft Office 2010 şi Windows Mobile 6.5. „Ne-am dori foarte mult ca produsele Microsoft să se vândă foarte bine. Vom lansa Windows7 la finalul lunii octombrie, şi pentru prima dată Microsoft România va lansa un produs în limba română la doar o săptămână după ce se lansează acelaşi produs în SUA,” a adăugat Tatomir.