În cazul în care nu vă mulțumește documentul pe care l-ați scris sau doriți să o luați de la zero, haideți să aflăm cum se șterge o pagină din Microsoft Word în cel mai rapid mod.
Potrivit site-ului suport Microsoft, tot ce trebuie să faceți este să dați click sau atingeți oriunde în pagina pe care doriți să o ștergeți, apăsați Ctrl+G.
În caseta Introduceți numărul de pagină, tastați \page. Apăsați pe Enter pe tastatură, apoi selectați Închidere. Asigurați-vă că ați selectat o pagină care are conținut, apoi apăsați Delete pe tastatură.
Cum se șterge o pagină din Microsoft Word
În cazul în care este vorba despre o pagină necompletată, pe care doriți să o ștergeți, trebuie să știți că Word include un paragraf de sfârșit care nu se poate șterge și care uneori este împins într-o pagină nouă, necompletată, de la sfârșitul unui document.
Modalitatea de a șterge pagina constă în încadrarea paragrafului de sfârșit în pagina precedentă. Modalitatea cea mai sigură este să faceți punctul final foarte mic (1 punct):
Apăsați Ctrl+Shift+8 (⌘+8 pe un Mac) pentru a afișa marcajele de paragraf.
- Selectați marcajul de paragraf.
- Selectați în caseta Dimensiune font , tastați 01, apoi apăsați pe Enter.
- Setarea dimensiunii fontului la 1
- Paragraful este încadrat acum în pagina precedentă, eliminând pagină necompletată nedorită.
- Apăsați din nou Ctrl+Shift+8 pentru a ascunde marcajele de paragraf (⌘+8 pe un Mac).
- Dacă paragraful tot nu se încadrează în pagina precedentă, puteți reduce marginea de jos (fila Aspect > Margini > Margini particularizate și setați marginea de jos la o dimensiune mai mică, de exemplu, la 0,85 cm).