Cum te poate ajuta o agenție de SEO să-ți crești businessul?

Fiecare afacere este unică și își are particularitățile ei, drept pentru care nimeni nu o cunoaște mai bine decât înșuși proprietarul acesteia. Totuși, atunci când vine vorba despre promovarea afacerii, despre vizibilitatea acesteia și punctual despre SEO, intervine în discuție și nevoia de a apela la specialiști care să îți explice ce anume ai de făcut pentru a crește cât mai eficient. Îți arătăm în cele ce urmează cum te poate ajuta o agenție de SEO și cum ar trebui să implementezi informațiile pe care le primești de la acești specialiști.

 

Ce este o agenție de SEO?

În termeni generici, o agenție de SEO se ocupă de întreg ansamblul de măsuri luate pentru un site, astfel încât creșterea și dezvoltarea acestuia să se facă rapid și eficient, cu efecte în menținerea poziției în clasamentul motoarelor de căutare. SEO este acronimul de la Search Engine Optimization și face referire la măsurile de creștere organică a site-urilor, adică fără a fi necesar să plătești pentru poziția pe care o ocupi în clasamentul motoarelor de căutare.

 

Ce îți oferă o agenție de SEO, în mod concret?

Agențiile de SEO îți oferă o gamă amplă de servicii, în funcție de ceea ce este necesar afacerii tale. Pentru aceasta însă este nevoie de o analiză corectă, detaliată a site-ului, astfel încât să poată exista un punct de plecare, în funcție de care să fie implementate soluțiile.

Auditul SEO– reprezintă de fapt analiza făcută site-ului la nivelul afișării acestuia, incluzând de asemenea și eventualele probleme depistate. Auditul SEO are ramificații în SEO off-page și SEO on-page, iar specialiștii SEO pot semnala situațiile ce necesită rezolvare, astfel încât site-ul să fie mai bine indexat. Analizele în Search Console și Google Analytics, dar și verificările făcute in-house cu ajutorul instrumentelor proprii pot aduce informații importante cu privire la site-urile analizate și oferă soluții de optimizare eficientă.

Stabilirea unei strategii de SEO este următorul pas pe care îl vei face alături de o agenție de SEO, în baza auditului elaborat. Stabilirea strategiei va avea în vedere conținutul și metodele de promovare organică, cu influențe și în zona de Google Ads.

Implementarea măsurilor de SEO are în vedere adoptarea măsurilor stabilite și a acțiunilor necesare pentru o poziționare și o vizibilitate cât mai bună a afacerii.

 

Care sunt avantajele pe care ți le oferă o agenție de SEO?

Colaborarea cu o agenție de SEO îți oferă mai presus de orice o creștere organică a afacerii, benefică și în totală concordanță cu cerințele motoarelor de căutare. Dacă apelezi la o agenție de SEO vei vedea că tacticile folosite în acest sens sunt curate și exclud variantele de tip Black Hat SEO, adică cele respinse de către motoarele de căutare.

Un avantaj major al conlucrării cu o agenție de SEO este faptul că ai suport specializat de-a lungul timpului, în cele mai dificile arii ale proceselor de optimizare.

Identificarea problemelor site-ului este una dintre situațiile pe care nu le vei putea rezolva în regie proprie, deoarece oricât de mult te vei documenta, nu vei avea cum să identifici aspecte care țin de programare sau optimizare. În plus, lipsa timpului poate conduce adesea către nevoia de externalizare a acestor servicii.

Crearea conținutului pentru site sau pentru promovare reprezintă un aspect foarte important deoarece ramura denumită content marketing este vitală în contextul poziționării organice. În plus, conținutul unic și documentat, interesant pentru cititor, ajută în aria de brand awareness, în promovare și mai ales ca poziționare a site-ului tău între sursele curate și eficiente de informare.

Analiza și raportarea reprezintă două componente foarte importante în ceea ce privește optimizarea, deoarece în funcție de acestea se pot stabili pașii următori ai strategiei. Nu poți implementa măsuri noi dacă nu cunoști impactul afacerii tale asupra clienților tăi, iar instrumente precum Google Analytics sau Search Console pot fi de mare ajutor în configurarea unor răspunsuri. Cu siguranță poți extrage singur unele răspunsuri, însă datele tehnice înregistrate trebuie analizate, pentru ca mai apoi să poți lua decizii de îmbunătățire la nivel de SEO.

Numărul de utilizatori, durata vizitei, calea parcursă în site, conversiile realizate versus goal-uri stabilite, fiecare dintre aceste aspecte sunt importante și trebuie analizate în mod specializat.

Analiza concurenței este o parte importantă a strategiilor de SEO, însă aceasta nu poate fi făcută doar de către antreprenori. Da, putem cunoaște concurența, însă este nevoie de o analiză a cuvintelor cheie pe care doar marketerii din agenții de SEO le pot realiza în mod corect.

Analiza cuvintelor cheie pentru SEO este foarte importantă deoarece în funcție de această strategie depinde de cele mai multe ori succesul afacerii tale. Este important să știi că în prezent există nenumărate instrumente care te pot ajuta în ceea ce privește alegerea cuvintelor cheie. SEMRush, Moz sau Ahrefs reprezintă unelte utile de determinare a cuvintelor cheie, la fel ca și motoarele de căutare de tipul marilor platforme de comerț electronic (Amazon este cel mai bun exemplu). De asemenea, este indicat ca la nivel mediu de optimizare să utilizezi în site un modul specializat de SEO, cum ar fi SEO Yoast.

 

Ce garanții îți oferă o agenție de SEO?

Deși multe companii oferă garanții ample, cu rezultate spectaculoase, în realitate ar trebui să știi că rezultatele campaniilor de SEO nu pot fi măsurate în avans. SEO nu este o știință exactă, ci procesul este dependent de variabile pe care pur și simplu nu le poți estima.

O agenție bună de SEO îți va spune acest lucru și te va ajuta să înțelegi că investiția în SEO nu trebuie să aibă garanții efective, cu limite trasate pentru că în realitate poziționarea organică se produce câtă vreme campaniile sunt corect efectuate și câtă vreme investești în calitate. Da, se pot face verificări periodice și vei vedea că rezultatele nu întârzie să apară, drept pentru care ele nu pot fi prestabilit programate, ci doar estimate.

Optimizarea pentru motoare de căutarea este un must al prezentului în care trăim, iar necesitatea de a apela la o agenție de SEO devine evidentă în contextul dezvoltării competiției. Fă o alegere inspirată și optează pentru o agenție specializată de SEO și bucură-te de avantajele pe care o astfel de colaborare ți le oferă la nivel de creștere organică a site-ului.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed