DE CE a primit un procuror daune de 14.000 de euro

Un procuror de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Sector 4 s-a plâns în instanță că angajatorul nu îi pune la dispoziție un birou conform cu prevederile în vigoare și a câștigat procesul în urmă cu o lună. Procurorul a depus la dosar două rapoarte, unul din 2015, celălalt din 2018, ale unor evaluatori din cadrul din cadrul unor societăți specializate în consultanță în domeniul securității și sănătății în muncă, situații de urgență, protecție civilă, scrie G4Media. 

 

În același document se arată că „Mobilierul este învechit, neergonomic și necorespunzător pentru munca prestată și pentru necesitățile de lucru, respectiv birourile sunt mici, neputând satisface cerințele de depozitare a documentelor și a echipamentelor de lucru curente, scaunele sunt neergonomice, nepotrivite pentru lucrul la calculator. Sunt necesare scaune cu reglaj pe verticală, cu sprijin pe antebrațe și cu posibilitatea de rotire. Există un singur corp cu rafturi pentru depozitarea documentelor, dar este insuficient pentru necesitățile avute. Pentru suprafața camerei, există multă aparatură electronică: monitoare, calculatoare, imprimante care generează atât câmpuri electromagnetice cât și o viciere a aerului. De asemenea, cablurile electrice de alimentare și prizele lor se află înșirate pe podea, iar oamenii calcă pe ele și/sau picioarele scaunelor sunt așezate pe ele, existând riscul deteriorării lor și producerea de scurtcircuite electrice, electrocutări sau incendii.”

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed