Dezvoltatorul Iulius deschide la Iaşi al doilea Family Market din acest an, investiţie de 12 milioane de euro

”Compania Iulius a inaugurat cel de-al doilea proiect Family Market, în cartierul ieşean Bucium. Proiectul de retail de proximitate aduce servicii şi produse necesare zilnic în zona rezidenţială care a cunoscut o dezvoltare constantă în ultimii ani. McDonald’s Drive Thru, supermarket Auchan, Sinsay şi alţi 23 de antreprenori locali şi naţionali asigură mixul personalizat de produse şi servicii rezultat din consultarea comunităţii”, arată compania.

În acest an, Iulius a inaugurat două proiecte Family Market la Iaşi, primul în comuna Miroslava, în vară, iar acum şi pe cel din cartierul Bucium.

 „Este o investiţie de 12 milioane de euro şi avem o suprafaţă de retail de 5.500 mp, în care am adus împreună 26 de branduri, care au creat peste 180 noi locuri de muncă. Cele mai multe sunt locale şi naţionale, cu produse proaspete şi sănătoase, de la florărie, băcănie, patiserie, carmangerie, restaurante, până la piese auto, frizerie şi servicii care îţi sunt necesare zilnic. Conceptul este gândit pentru a răspunde interesului publicului pentru consumul local”, spune Radu Pârlea, shopping center manager Family Market.

Acesta afirmă că ideea Family Market a apărut înainte de pandemie, însă perioada de restricţii a întărit utilitatea conceptului, mai ales în zonele rezidenţiale de la limitele oraşului, care au atras tot mai multe familii tinere.

”Cele cinci luni de operare a proiectului din Miroslava ne confirmă că este un concept de care piaţa avea nevoie. În cazul proiectului deschis în Bucium, cei aproximativ 30.000 de locuitori ai cartierului vor putea reduce din drumurile spre centrul Iaşului, aflat la şapte-opt kilometri, pentru a accesa servicii care acum sunt aproape”, a adăugat Radu Pârlea.

Noul proiect integrează un restaurant McDonald’s, a doua locaţie a brandului cu serviciul Drive-Thru şi al patrulea din oraşul Iaşi. Ancoră a proiectului este şi supermarketul Auchan, un concept de format de mare suprafaţă, de peste 2.000 mp, în care clienţii găsesc peste 11.000 de articole la raft.

În Family Market mai sunt magazine şi restaurante precum Sinsay, La Bottega, La Ciambella, Kosarom, Spartan, Fusion To Go (sushi), Teo`s Café, Dr. Max, Animax, Inmedio, dar şi banca CEC Bank şi curăţătoria Omniclean.

Sunt disponibile 151 de spaţii de parcare, spaţii pentru biciclete şi staţii de încărcare pentru vehicule electrice.

Family Market Bucium şi Family Market Miroslava reprezintă investiţii în valoare totală de peste 24 milioane de euro. Partenerul Iulius în finanţarea proiectelor este CEC Bank.

Compania Iulius este singurul dezvoltator şi operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experienţă de peste 20 de ani în real estate şi cu o prezenţă în patru mari oraşe din ţară – Iaşi, Timişoara, Cluj-Napoca şi Suceava. 

Portofoliul său cuprinde peste 310.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iaşi şi Iulius Town Timişoara), singurele de acest tip din ţară, reţeaua naţională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iaşi, Cluj-Napoca şi Suceava) şi proiectele Family Market din Iaşi (Miroslava şi Bucium. Proiectele sunt lidere de piaţă la nivel regional şi înregistrează anual peste 70 de milioane de vizite.

În zece ani, compania a construit, sub brandul naţional United Business Center, poluri regionale de business şi comunităţi creative multinaţionale în trei centre universitare importante ale României – Iaşi, Timişoara şi Cluj-Napoca. În total, 14 clădiri verzi, cu o suprafaţă totală de peste 182.000 mp, în care sunt prezente peste 80 de sedii de companii şi unde lucrează peste 20.000 de angajaţi.

 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed