Dialogul mexican

Interviu cu Joaquin Bonilla, Executive Creative Director Publicis DialogSe pare ca si publicitatea romaneasca a inceput sa aiba aceeasi dimensiune globala pe care o au si clientii multinationali. Nu mai e iesit din comun sa te intalnesti cu un creativ din Londra si sa bei o bere la o terasa din Bucuresti. Totusi, fiecare dintre „expatii” din advertising-ul romanesc au ceva diferit care imbogateste cultura de agentie si aduce o viziune noua in comunicare. In plus, occidentul e cu foarte multi pasi inaintea noastra in ce priveste tehnicile de marketing sau conceptele de advertising si – pentru cineva care a lucrat pe o piata straina- multe solutii deja impamantenite acolo, aici par futuristice sau foarte „fresh”, ceea ce ne ajuta sa mergem inainte, sa recuperam timpii pierduti ai lui Proust si sa pasim in viitor.Discutand in cea mai buna engleza de care eram in stare cu un mexican get-beget, am abordat o zona despre care pana acum s-a vorbit mai putin in media de specialitate: BTL-ul.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed