”Conţinutul foarte bun este cel care determină succesuş serviciilor de streaming şi sunt încântată să am oportunitatea de a lucra şi mai strâns cu creatori talentaţi de pe piaţele noastre internaţionale, care produc poveşti noi cu relevanţă locală, spre mulţumirea audienţei noastre la nivel global”, a afirmat Campbell într-un comunicat.
Numărul abonaţilor Disney a crescut în mod constant în ultimele câteva luni, dar nu în ritmul exploziv înregistrat în timpul pandemiei.
În trimestrul patru fiscal, încheiat pe 2 octombrie 2021, Disney a atras 2,1 milioane de abonaţi pentru Disney+, în scădere de la 12,6 milioane în trimestrul anterior.
Cu toate acestea, Chapek a reiterat în noiembrie, la publicarea datelor, că obiectivul companiei este să ajungă la 230-260 de milioane de abonaţi ai Disney+ până în 2024.
Compania a anunţat miercuri că numărul total al abonaţilor serviciilor Disney+, ESPN+ şi Hulu a depăşit 179 de milioane la sfârşitul anului dfiscal 2021. Nu este clar care este numărul de abonaţi ai fiecărui serviciu.