Dispar magazinele Praktiker

Brico Depôt România, parte a Kingfisher plc, companie internaţională de îmbunătăţire a locuinţei, continuă planul de integrare şi consolidare a activităţii operaţionale pe piaţa din România şi începe procesul de rebranding al portofoliului de magazine Praktiker în Brico Depôt.

 

Achiziţia Praktiker consolidează poziţia grupului Kingfisher pe piaţa locală de îmbunătăţire a locuinţei, devenind în prezent numărul doi în România, cu o reţea de 38 de magazine şi cu oportunităţi de creştere pe piaţa locală.

 

Procesul de rebranding al reţelei Praktiker va fi implementat în mai multe etape şi continuă demersul grupului Kingfisher de a contribui la dezvoltarea pieţei de îmbunătăţire a locuinţei din România. Concentrate în jurul strategiei operaţionale ONE Kingfisher, lansate în 2016, direcţiile de dezvoltare includ transformarea gamelor actuale de produse prin integrarea unor game de produse inovatoare, disponibile în toate magazinele din Europa, în care nevoile clienţilor sunt puse întotdeauna pe primul loc. În prezent, 7.500 de produse din oferta unificată se găsesc în reţeaua Brico Depôt, iar peste 5.000 dintre acestea sunt disponibile deja şi în magazinele Praktiker.

 

Articolul integral pe CAPITAL

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed