Dispare un model Dacia

 Morgan Stanley estimează că Dacia are o marjă operaţională de 9%, similară cu cea a producătorilor de maşini de lux, iar continuarea producţiei unui model care înregistrează vânzări slabe ar pune în pericol profitabilitatea mărcii.

 

Dintre cele trei modele din segmentul minivan, doar Logan MCV a consemnat o creştere a vânzărilor, datorită versiunii îmbunătăţite prezentate în septembrie 2013.

 

Astfel, în Europa, vânzările modelului Logan MCV, produs în România, au urcat în primele opt luni ale anului la 23.930 de unităţi, mai mult decât dublul faţă de aceeaşi perioadă din 2013.

 

În schimb, vânzările la nivel european ale modelului Lodgy au scăzut, iar ale Dokker-ului au stagnat.

 

Mai exact, vânzările modelului Lodgy au coborât cu 44%, la 11.238 de unităţi, în primele şase luni ale anului, într-un segment care a înregistrat un declin de 9% în Europa, potrivit datelor JATO.

 

Dintre cele trei modele Dacia, Dokker a înregistrat cea mai consistentă cerere, volumul vânzărilor fiind constant, chiar şi în condiţiile în care segmentul de piaţă de care aparţine a consemnat un declin de 41% în perioada 2011-2014, potrivit analistului companiei Inovev.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed