AcasăEconomieDistribuitorul român de vopsea Color Smart estimează vânzări de peste 500.000 euro...

Distribuitorul român de vopsea Color Smart estimează vânzări de peste 500.000 euro pentru produsele ecologice Pittsburgh Paints, până la finalul anului. ”Dorinţa consumatorului de a proteja mediul este tot mai mare”

”Vânzările produselor Pittsburgh Paints, care sunt 100% ecologice, se vor ridica la peste 500.000 euro până la finalul anului”, estimează compania românească Color Smart Distribution, unic importator şi distribuitor în România şi Republica Moldova al brandurilor premium şi premium plus Novacolor, Color Smart şi Pittsburgh Paints.

Pittsburgh Paints, brandul american numărul unu la nivel mondial, cu aproape 140 de ani de experienţă în piaţa de amenajări, are în portofoliu peste 2.000 de culori marcă înregistrată, care pot fi reproduse în mai multe tipuri de finisaje: mat, lucios, satinat sau eggshell.

„Cifra de afaceri a businessului Color Smart va fi cu 30-35% mai mare în 2022, faţă de anul trecut. Din această creştere doar un sfert se va datora însă portofoliului Pittsburgh Paints, iar restul majorării prognozate va veni din portofoliile existente de vopsele lavabile şi decorative, gleturi şi ustensile de zugrăvit. Ne aşteaptăm la creşteri cu adevărat spectaculoase în 2023, când consumatorul român va fi deja familiarizat cu valoarea unică oferită de produsele ecologice Pittsburgh Paints, mai ales că dorinţa consumatorului de a proteja mediul este tot mai mare şi va avea destule exemple practice de rezultate absolut ieşite din comun obţinute în lucrări existente din care să se inspire”, a declarat Cătălina Trupşor, CEO şi fondator Color Smart.

Produsele premium plus Pittsburgh Paints sunt ecologice, realizate din materiale sustenabile, se aplică şi se întreţin uşor. În plus, acestea au o rezistenţă îndelungată şi îşi păstrează culoarea, textura şi finisajul ales pentru o perioadă de ani de zile.

Pittsburgh Paints a intrat în portofoliul Color Smart din luna martie a anului curent după un proces de negociere de câteva luni.

„Am discutat despre strategia noastră de business pe următorii 5 ani, despre forecastul de vânzări şi campaniile de marketing pe care le vom desfăşura pentru promovarea brandului. Au fost luate în considerare mai multe aspecte, faptul că avem trei showroomuri proprii, respectiv în Bucureşti, Constanţa şi Timişoara, că suntem singurul distribuitor de produse premium şi premium plus din România care are un sistem de distribuţie format din parteneri care acoperă cele mai importante judeţe ale ţării”, a mai adăugat Cătălina Trupşor.

În prezent, Color Smart are locaţii proprii, în Bucureşti, Constanţa şi în curând în Timişoara, o reţea formată din 12 distribuitori la nivel naţional: Cluj, Oradea, Craiova, Arad, Sibiu, Alba-Iulia, Râmnicu Vâlcea, Ploieşti, Focşani, Bacău, Piatra Neamţ, Braşov şi este prezentă în 9 depozite.

Anul acesta, compania şi-a propus să acopere şi alte zone importante ale ţării precum Buzău, Galaţi-Brăila, Suceava- Botoşani, Iaşi, Hunedoara, Târgu-Jiu şi Petroşani. 

Compania este prezentă şi în mediul online, cu două noi magazine virtuale.

În portofoliul Color Smart, se regăseşte o gamă largă de servicii ce pot fi achiziţionate de către clienţi, de la materiale şi accesorii, la servicii de consultanţă sau la proiecte la cheie realizate cu echipele sale de aplicatori.

 

 

Ultimele Articole