După autostrada muzeu, urmează centura muzeu

La Comarnic, sectorul de drum va porni din DN1, la actuala intersecție dintre DN1 și DC119, respectiv DC1F, va continua pe traseul DC119, rămânând pe un traseu cuprins între râul Prahova și calea ferată București-Brașov până la capătul tronsonului, în zona de vărsare a râului Bătrâioara în Prahova. Centura va avea o bandă pe sens. Conform ONG Pro Infrastructură, acest drum riscă să devină o „centură muzeu”. „Capătul de nord al centurii (km 2+850 – km 3+134), care prevede conexiunea cu DN1 și include două pasaje subterane (unul pe sub magistrala de cale ferată, celălalt pe sub DN1), nu este inclus în contractul proaspăt semnat”, susțin reprezentanții ONG.

La începutul acestei săptămâni, Compania de Autostrăzi a anunțat că a fost semnat Contractul de proiectare și execuție pentru obiectivul „Varianta de Ocolire Comarnic, km 0+000 – km 2+850” cu asocierea Next Level Europe SRL, Eurostrade Srl și Groma Societa di Ingegneria. Next Level Europe a avut anul trecut o cifră de afaceri de 500 de mii de lei şi a fost înfiinţată în 2015, având anul trecut un număr mediu de 18 angajaţi. Acţionari sunt italienii Andrea şi Francesco Palla. Compania are sediul la etajul al doilea într-un bloc din sectorul 3, pe strada Brăilița. Eurostrade SRL este o firmă din Sicilia, localitatea Grammichele. Cifra de afaceri a acesteia este de 500.000 de euro. A treia societate, Groma Societa, este o firmă mică italiană de proiectare, cu până în 10 angajați, înființată in 2014.

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed