EDIL – o vopsea recomandata de vinatorii de tintari printr-o campanie semnata de catre Vitrina Advertising

Compania timisoreana AZUR intra in vara cu promovarea nationala a vopselei lavabile EDIL, printr-o campanie semnata de catre Vitrina Advertising. Sub sloganul “O vopsea pentru tot romanul”, campania incearca sa convinga publicul ca un produs care are toate atributele pentru a fi pe placul si in folosul utilizatorului poate fi gasit si la un pret foarte bun.Problema principala aparuta in constructia campaniei a venit din partea concurentei care subliniase deja toate beneficiile pe care publicul le cauta la o vopsea lavabila. Astfel, impreuna cu clientul s-a luat decizia de a merge pe definirea unei stari si doar indirect sublinierea principalelor auturi ale Edil: accesibilitatea si puterea mare de acoperire calitativa.Practic, Edil are un pret atit de mic incit oricine isi poate permite luxul unei vanatori, fie ea si de tantari in sufragerie, fara a fi stresat ca rezultatul nu poate fi rezolvat repede si ieftin.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed