Etarget România devine furnizor de publicitate pe Facebook

„Am introdus în portofoliul Etarget şi publicul Facebook în România, care înglobează aproximativ 1,2 milioane de utilizatori”, a declarat Ivan Bobal, country manager Etarget România.

Facebook a intrat în oferta Etarget în urmă cu aproximativ un an, în ţări precum Cehia sau Ungaria.

Bobal a declarat că Etarget poate să acorde discounturi clienţilor interesaţi să se promoveze pe Facebook, în funcţie de tipul campaniei, formatele folosite sau bugetul investit.

Utilizatorilor români le mai sunt afişate reclame pe Facebook şi de către companiile Thinkdigital România sau HTTPOOL România.

Thinkdigital estimează că în 2010 îşi va tripla vânzările din reclame inserate în reţeaua socială Facebook, după ce în 2009 a obţinut aproximativ 30.000 de euro, a declarat Adrian Stănescu, country manager al companiei, într-un interviu acordat MONEY.ro.

Etarget oferă anunţuri contextuale în nouă ţări din Europa Centrală şi de Est. Compania a fost fondată în august 2002, în Slovacia, iar în noiembrie 2002 s-a extins şi în Cehia. Din 2004 a intrat şi pe piaţa din Ungaria.

În 2007, Etarget şi-a extins operaţiunile şi în România, Bulgaria, Serbia, Croaţia, Polonia şi Austria.

Etarget România are ca parteneri peste 400 de publisheri, printre care Libertatea.ro, Cancan.ro, Rol.ro, Roportal.ro, Ziare.ro şi Euractiv.ro.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed