Euroins și-a redus cota de piață pe segmentul RCA. Cum comentează acuzațiile COTAR

Euroins susține că și-a redus cota de piața pe segmentul RCA și că are suficiente rezerve pentru a garanta plata la timp a cererilor de despăgubire.

Poziția companiei vine la o zi după ce ASF a prezentat un raport pe piața de asigurări prin care arată că nivelul de concurență este la cel mai înalt nivel și că Euroins continuă să fie lider de piață pe RCA.

Tot ieri, Confederația transportatorilor auto (COTAR) a acuzat că Euroins a fost amendată cu o sumă ”ridicol de mică” de către Autoritatea de Supraveghere Financiară pentru încălcarea prevederilor privind rezervele tehnice constituite pentru activitatea de asigurare. COTAR susține că suma de 422.600 de lei ”reprezintă echivalentul a 20 de minute de vânzări de RCA dintr-o singură zi!”.

Euroins salută ultimul raport ASF

Euroins salută ultimul raport ASF potrivit căruia, la sfârșitul lunii septembrie, concurența pe piața RCA se afla la cel mai ridicat nivel din ultimii ani, trei dintre companiile de asigurări având cote de piață de două cifre. ”Această tendință este în concordanță cu planurile anunțate de conducerea Euroins încă de la începutul anului, respectiv de a-și diminua cota de piață pe segmentul RCA, care în prezent este cu 5 puncte procentuale mai mic față de aceeași perioadă a anului 2021”, susțin oficialii Euroins.

Euroins, 31% cotă de piață pe RCA

Compania a constituit peste 40% din toate rezervele de daune RCA de pe piață. Cu o cotă de 31% pe acest segment, rezervele sunt suficiente pentru a garanta plata la timp a cererilor de despăgubire. De la începutul anului 2022, s-au plătit daune în valoare de 1,3 miliarde lei, ceea ce reprezintă în medie 6,4 milioane lei pe zi.


“Suntem conștienți că există segmente ale operațiunilor noastre în care apar mereu provocări și în care ne putem îmbunătăți serviciile. Cu toate acestea, în acest moment, cu ajutorul infuziilor succesive de capital de anul trecut de la Grupul Euroins și de la Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare, care ne-au permis să menținem compania stabilă și capabilă să se dezvolte, și cu un număr mare de clienți și parteneri din zona de brokeraj și service-uri auto care au ales să ne acorde încrederea lor în această perioadă, putem spune că strategia noastră este solidă și are rezultate foarte bune. La baza tuturor deciziilor echipei noastre stă clientul. Lucrăm în fiecare zi din dorința de a aduce asigurările mai aproape de sufletele românilor” a declarat Tanja Blatnik, CEO Euroins.

Euroins nu comentează declarațiile făcute ”de un număr extrem de redus de service-uri auto

Legat de acuzele COTAR, Euroins ”a ales să nu comenteze declarațiile tendențioase făcute de un număr extrem de redus de service-uri auto, în comparație cu sutele de service-uri auto cu care Euroins are parteneriate de succes și de lungă durată”. ”Considerăm că în toate domeniile, asigurări sau reparații auto, concurența loială, bazată pe un raport corect calitate-preț, trebuie să fie încurajată și trebuie să se afle la baza desfășurării activității, fiind benefică în primul rând pentru consumatori, care pot avea, astfel, parte de servicii mai bune”, spun oficialii Euroins.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed