evoMAG se pregătește să investească jumătate de milion de euro în vânzări. Compania se uită inclusiv peste granițe

Magazinul online evoMAG a înregistrat în 2022 afaceri de 36 de milioane de euro şi estimează, pentru anul acesta, o creştere de 5% – 10%.

Compania a bugetat investiţii de 500.000 de euro în acest an, de două ori şi jumătate mai mari decât anul trecut, şi va pune accentul pe identificarea de noi canale de vânzare, inclusiv în afara României, introducerea de noi produse şi servicii în portofoliu şi creşterea nivelului de documentare a produselor.

„evoMAG a bugetat investiţii de 500.000 de euro în 2023, de două ori şi jumătate mai mari decât anul trecut. În 2023, compania va pune accentul pe identificarea de noi canale de vânzare, inclusiv în afara României, introducerea de noi produse şi servicii în portofoliu şi creşterea nivelului de documentare a produselor, astfel încât informaţiile oferite să corespundă cât mai bine aşteptărilor clienţilor”, anunţă compania.

Afaceri de 36 de milioane de euro

evoMAG a înregistrat în 2022 afaceri de 36 de milioane de euro şi estimează, pentru anul acesta, o creştere de 5% – 10%, într-un context de piaţă mai dificil, cu un mediu concurenţial crescut şi multiple provocări la nivel macroeconomic şi politic.

Portofoliul de produse al companiei a ajuns, anul trecut, la 150.000 de repere, ţinta pentru 2023 fiind o creştere de 20%.

„Ne vom concentra anul acesta pe îmbunătăţirea experienţei de cumpărare a clienţilor, punând accent pe calitate, printr-o mai bună documentare a produselor şi prin oferirea accesului la un portofoliu mai mare de produse şi servicii. Vom fi mai aproape de clienţii noştri, prin extinderea prezenţei în mai multe canale de vânzări, chiar şi în afara ţării, şi vom îmbunătăţi procesul de livrare a comenzilor prin implementarea de automatizări la nivelul recepţiei produselor”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Pe ce mizează în investiții magazinul online

evoMAG va miza, cu precădere, pe listarea de produse noi în categoriile consacrate, cum sunt componentele PC, laptopuri, accesorii, dar şi pe produse noi din categorii care au înregistrat o dezvoltare accelerată în ultimii 2 ani, cum sunt cele pentru casă şi grădină, aici intrând şi sistemele fotovoltaice, sport & fitness, vehicule electrice şi smart home.

Ca parte a strategiei de dezvoltare de anul acesta, ce vizează creşterea gamei de produse şi servicii, continuarea procesului de automatizare, eficientizarea activităţii logistice, extinderea către noi canale de vânzări, este şi creşterea numărului de salariaţi. evoMAG estimează o creştere cu 10% a numărului de angajaţi în 2023.

”evoMAG anticipează, pentru anul în curs, consolidarea pieţei locale de eCommerce, într-un context economic mai dificil. La nivelul industriei va creşte gradul de utilizare a tehnologiei, pentru a oferi o experienţă de cumpărare personalizată şi mai bună pentru consumatori. Acest lucru ar putea include utilizarea inteligenţei artificiale pentru a oferi recomandări personalizate de produse, chatbot-uri pentru a răspunde la întrebările consumatorilor sau realitate augmentată pentru a permite consumatorilor să experimenteze produsele înainte de a le cumpăra”, arată compania.

Alte tendinţe importante care se vor manifesta anul acesta pe piaţa eCommerce din România ţin de creşterea importanţei serviciilor suplimentare, cum ar fi livrarea rapidă,  garanţie extinsă la produsele achiziţionate sau accesarea de diferite opţiuni de plată, creşterea vânzărilor prin intermediul telefoanelor mobile, creşterea importanţei marketingului personalizat şi a experienţei utilizatorului şi a securităţii şi protecţiei datelor personale.

 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed