AcasăActualitateExerciții pentru triceps pe care le poți face acasă

Exerciții pentru triceps pe care le poți face acasă

Exerciții pentru triceps pe care le poți face acasă. Nu este nevoie să mergi la sală pentru a te menține în formă. Sunt foarte multe exerciții pe care le poți face și singur acasă.

Iată doar o parte din exercițiile pentru triceps pe care le poți face acasă, conform machoman.ro:

EXTENSIE CU DOUĂ MÂINI LA SPATE

Stai drept și ține gantera cu ambele mâini la ceafă, cu palmele spre tavan;
Ridică greutățile de fitness arcuindu-ți coatele, iar apoi coboar-o încet, spre poziția de pornire; Brațele superioare ar trebui să rămână fixe, mișcarea executându-se doar din coate.

EXTENSIE CU O MÂNĂ LA SPATE

Stai drept și ține mâna cu gantera la ceafă, cotul la 90 de grade si brațul superior drept;
Ridică greutatea până când brațul este aproape drept, apoi coboar-o încet;
Ține brațul superior nemișcat în timpul mișcării. Alternează brațele după fiecare set.

EXTENSIE DIN STÂND CU DOUĂ MÂINI LA SPATE

Stai șezând pe un scaun, ținând o ganteră în ambele mâini, coatele la 90 de grade, brațele superioare drepte și palmele spre tavan;

Ridică greutățile până când brațele sunt aproape drepte, fă o pauză la punctul maxim, apoi coboară-le încet; Brațele superioare trebuie să rămână fixe pe toată durata exercițiului.

TRICEPS KICKBACK

Pune o mână pe spătarul unui scaun, genunchiul pe șezut, iar spatele drept;
În cealaltă mână ține gantera, palma îndreptată spre corp, brațul superior paralel cu trunchiul;

Împinge greutățile de fitness spre înapoi prin extinderea cotului și las-o să revină lent, la poziția inițială, după o scurtă pauză, la punctul maxim al extensiei.

Folosind aceste patru exerciții îți vei antrena toate cele trei grupe musculare care alcătuiesc tricepsul.

Ultimele Articole

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.