AcasăEconomieBanciExperiență nouă în interacțiunea clienților cu Banca Transilvania: Call Center Vizual

Experiență nouă în interacțiunea clienților cu Banca Transilvania: Call Center Vizual

Banca Transilvania și FICX (CallVU), companie specializată în customer experience cu sediul în San Francisco, lansează o premieră pe piața românească, Call Center Vizual, un mod nou de interacțiune a clienților cu BT.

Persoanele care iau legătura prin telefon cu echipa Call Center a Băncii Transilvania au opțiunea Call Center Vizual, meniu interactiv prin care pot selecta modul de obținere a informațiilor: prin self-service, chat, chatbot, aplicația BT Visual Help sau prin intrarea în dialog cu un consultant  BT. Meniul cuprinde cele mai căutate categorii de informații: de la soldul contului, tranzacții, extras de cont, IBAN, carduri, BT Pay, BT24, Neo, credite, depozite, popriri, la actualizarea datelor.

Accesul la Call Center Vizual se face în doi pași:

  • apelarea BT Call Center (0264 30 80 28 sau *8028);
  • accesarea link-ului primit prin SMS, care direcționează clientul spre platforma vizuală, fără a închide apelul.

“Lansarea Call Center-ului Vizual aduce clienților o alternativă nouă pentru banking la distanță prin telefon, iar interacțiunea cu BT este astfel mai accesibilă. În acest parteneriat, fintech-ul a venit cu agilitatea şi tehnologia în ADN, iar Banca Transilvania, cu expertiză privind cunoașterea clienților, cu experienţă financiară şi instrumente care ne ajută în managementul riscurilor”, declară Ionela Roș, Director Contact Center & Customer Care, Banca Transilvania.

“Personalizarea experienței clienților este cheia pentru o bancă, pentru a oferi valoare și a crea customer engagement. Acest lucru este posibil prin folosirea unor canale digitale de ultimă generație și a unor instrumente care susțin agilitatea băncii prin posibilitatea de a adăuga și modifica partea digitală în funcție de evoluția preferințelor clienților”, afirmă Dr. Ori Faran, fondator și director excutiv FICX.

În etapa pilot a platformei, banca a remarcat preferința clienților pentru experiența vizuală: mai mult de jumătate au accesat Call Center-ul Vizual în perioada aprilie – iulie a.c.

Pentru această lansare, Banca Transilvania a colaborat, de asemenea, cu Enterprise Business Systems, partenerul BT în dezvoltarea soluțiilor de Contact Center.

Banca Transilvania & FICX

Despre Banca Transilvania

Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România şi principalul finanţator al economiei, acoperind toate segmentele de clienți și linii de business în sectorul financiar. Cu o poveste începută în urmă cu aproape 30 de ani, are peste 19% cotă de piaţă, 3,6 milioane de clienţi, peste 9.000 de angajaţi, soluţii de online banking şi 500 de sedii în 180 de localităţi. Este cel mai puternic brand bancar românesc, cu un rating de AAA+, conform Brand Finance Banking (2022). Dincolo de banking, BT doreşte să aibă impact pozitiv în România, atât pentru oameni, cât şi pentru business şi mediu. Multimedia: www.bancatransilvania.roBlogul BTBT TalksBT StupBT Code CraftersTwitterFacebookLinkedInInstagramYouTube

Despre CallVU

CallVU, unul dintre liderii în ceea ce priveşte digital customer engagement, ajută companiile globale să crească eficiența operațională şi să ofere experiențe pozitive clienților prin intermediul transformării digitale. Platforma avansată CallVU este implementată de companii importante la nivel global şi le susține să automatizeze o gamă extinsă de servicii, vânzările şi procesele de customer support. Prin transformarea interacțiunii fiecărui client într-un customer engagement, soluțiile CallVU permit companiilor să crească gradul de utilizare a conținutului digital, să faciliteze rezolvarea mai rapidă a solicitărilor clienților şi să crească conversiile în ceea ce priveşte vânzările. www.callvu.com

Despre Enterprise Business Systems

Enterprise Business Systems este o companie cu peste 15 ani pe piața de IT&C din România. Firma se poziționează ca un integrator multivendor cu focus pe soluții de interacțiune cu clienții folosind toate canalele media – telefon, email, chat și social media.

Ultimele Articole

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.