Facebook analizează dacă să interzică publicitatea politică înaintea alegerilor prezidenţiale americane din 3 noiembrie

Deocamdată doar se discută posibilitatea de a interzice publicitatea politică şi nu a fost luată încă o decizie.

Un purtător de cuvânt al companiei a spus că Facebook nu comentează informaţia.

Facebook a fost criticată pentru politica sa de a excepta publicitatea politică de verificarea faptelor afirmate. Anul trecut, Twitter a interzis reclamele politice, dar Facebook a afirmat că nu vrea să îngrădească discursul politic.

Campaniile preşedintelui Donald Trump şi candidatului democrat Joe Biden nu au răspuns imediat solicitărilor de comantarii.

Luna trecută, campania Biden a publicat o scrisoare deschisă adresată directorului general al Facebook Mark Zuckerberg, în care a cerut companiei să verifice faptele prezentate în reclamele politice, în cele două săptămâni de dinaintea alegerilor.

Într-o postare făcută vineri pe Twitter, directorul pentru sectorul digital al campaniei Biden, Rob Flaherty, s-a referit la problema dezinformării prin intermediul conţinutului neplătit de pe site.

”Trebuie să reamintesc că problemele Facebook sunt în proporţie de 80% legate de conţinutul neplătit şi tot ceea ce fac în privinţa conţinutului plătit este o tentativă de a distrage atenţia”, a scris Flaherty pe Twitter.

Peste 900 de advertiseri s-au înscris într-un boicot împotriva Facebook organizat de organizaţii pentru protejarea drepturilor civile, pentru a presa compania să ia măsuri concrete pentru a bloca răspândirea urii şi a dezinformării, în urma morţii afro-americanului George Floyd în timp ce se afla în custodia poliţiei.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed