Fii Bamboocha! Traieste viata din plin!

Coca-Cola Romania lanseaza noua platforma de comunicare pentru Fanta, indemnandu-si consumatorii sa traiasca viata in stilul Bamboocha!Coca-Cola Romania lanseaza in anul 2005 noua platforma de comunicare globala pentru Fanta. Aceasta include o strategie integrata, un nou concept, o noua identitate vizuala si o campanie publicitara extinsa. Conceptul creativ al platformei de comunicare Fanta Bamboocha are la baza cuvantul de origine polineziana “Bamboocha” care inseamna “urias, imens”. “Bamboocha” este o atitudine, o stare de spirit, o filozofie de viata. “A fi Bamboocha” inseamna sa traiesti cu imaginatie si cu simtul umorului toate experientele pe care viata ti le ofera. “Bamboocha” nu este o destinatie, nu este un loc, ci o invitatie deschisa sa traiesti viata in spiritul Fanta, sa fii spontan, natural, deschis aventurii.“Fii Bamboocha! Traieste viata din plin!” este indemnul adresat tuturor consumatorilor de Fanta, prin intermediul spoturilor TV, radio, precum si cu ajutorul materialelor outdoor si al actiunilor de BTL.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed