Garanti: Clientul nu mai vine singur la bancă, ci trebuie convins

Băncile trec printr-un proces de re­­vi­zuire a modelelor de acor­da­­re a creditelor şi a com­po­nen­tei de teh­­nologie în con­diţiile în care com­paniile şi populaţia au un alt ni­vel de aşteptări prin prisma serviciilor fi­nan­ciare pe care vor să le cumpere, iar clien­ţii nu mai vin singuri la bancă, cum era în anii de boom, ci trebuie con­vinşi, afir­mă Bogdan Neac­şu, di­rector general ad­junct la Garanti Bank.

Garanti Bank, sub­sidiara din Româ­nia a gru­pului turc Garanti, intenţionează să ră­mâ­nă în zona tradiţională de finanţare a seg­men­tului corporate, dar focusul în perioada urmă­toare va fi pe creditarea populaţiei şi a IMM-urilor, potrivit lui Neacşu.

 

mai multe, pe ZF

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed