General Motors a prezentat la Shanghai prima marcă a grupului dedicată pieţei chineze

0

Directorul general al GM pentru China, Kevin Wale, a declarat că grupul vrea să profite de oportunităţile inegalabile oferite de piaţa chineză, astfel încât să ajungă în 2015 la vânzări anuale de cinci milioane de vehicule.

„Vom lansa noi mărci pentru a crea noi oportunităţi, precum automobilele de lux şi vehiculele cu destinaţie comercială”, a arătat Wale.

În acest scop, GM va investi în China în activităţi de cercetare şi dezvoltare, pentru concepţia de vehicule şi de baterii, în conformitate cu un plan de dezvoltare de vehicule electrice în colaborare cu partenerul chinez Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC).

GM a prezentat luni, cu o zi înainte de deschiderea salonului auto de la Shanghai, berlina Baojun 630, cu accente sport, care va avea motor de 1,5 litri. Modelul este primul dintr-o serie de peste 60 pe care GM vrea să le lanseze în decurs de cinci ani.

Automobilul va fi fabricat de General Motors, SAIC şi Wuling Motors.

Noul model va avea un preţ de 10.000-15.000 de dolari (7.000-10.500 euro) şi este destinat tinerilor din oraşe de dimensiuni medii, din interiorul ţării, mai puţin dezvotlate decât cele de coastă.