Google renunţă la paginarea rezultatelor din motorul său mobil de căutare

0

Google anunţă că nu va mai împărţi în pagini rezultatele pe care le afişează la căutările utilizatorilor. În schimb, rezultatele vor fi afişate într-o singură pagină, ce va putea fi derulată până când utilizatorul găseşte rezultatul dorit.

În noul format, rezultatele se vor încărca progresiv, pe măsură ce se derulează în jos. Cu această schimbare, utilizatorul nu mai trebuie să dea Next la finalul fiecărei pagini, dacă nu găseşte rezultatul căutat.

Google spune că majoritatea utilizatorilor, care caută un răspuns punctual, nici nu trec de prima pagină a rezultatelor, deoarece găsesc la început ceea ce caută.

Modificarea, spune Google, îi vizează pe cei care fac cercetări mai ample sau se documentează din mai multe surse pe anumite subiecte – cei care au nevoie să viziteze mai multe site-uri din rezultatele afişate la căutare.

Ce nu spune Google este că această schimbare va oferi companiei mai multă libertate în plasarea reclamelor. În loc să se limiteze la anumite poziţii fixe dintr-o pagină, Google va putea insera reclamele între rezultate, cum face Facebook, de exemplu.

Noul format este acum activat în Statele Unite, atât pe Android, cât şi pe iOS, urmând ca ulterior acesta să fi extins la nivel global.