Gourmet si Saatchi & Saatchi – “C’est très, très… raffiné!”

De la achizitionarea brandului Gourmet la sfarsitul anului 2003, compania Caroli Foods a desfasurat un efort concentrat de relansare a acestuia prin investitii la nivelul fiecarui produs si prin gasirea unor retete fine si inedite dar placute pentru consumatorul roman. Procesul a continuat prin crearea unui nou concept de etichete si prin definirea noii pozitionari a brandului. Recent s-a finalizat o prima parte a noii campanii de imagine Gourmet prin spotul – “Delicata” care se concentreaza pe promovarea specialitatilor din Gama de Sunca Deliciu, in timp ce reflecta pozitionarea brandului in segmentul premium.Spotul Gourmet isi propune sa cucereasca interesul si gustul consumatorului sofisticat, pentru ca specialitatile Gourmet si-au gasit inspiratia in tot ceea ce-l inconjoara pe acesta: in prospetimea naturii, in farmecul mirodeniilor meridionale, in naturaletea ingredientelor proaspete si in simplitatea retetelor culese de la expertii de alta data.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed