Grupul MOL a investit 200 de milioane de dolari în cei 25 de ani de prezenţă în România. Strategia de viitor este concentrată pe „digitalizare, dezvoltare şi diversificare”

„MOL România sărbătoreşte 25 de ani de la deschiderea primei staţii de carburanţi pe piaţa locală, perioadă în care a investit aproximativ 200 de milioane de dolari în extinderea organică şi modernizarea reţelei de retail şi a sistemului logistic, iar suplimentar a achiziţionat doi jucători importanţi – Shell (2004) şi Eni/Agip (2014) – în cadrul unui plan coerent de dezvoltare pe termen lung”, arată compania.

MOL România are o reţea extinsă de 234 de staţii de servicii, 2 depozite de carburanţi la Giurgiu şi Tileagd, un terminal GPL la Tileagd, divizii de lubrifianţi şi produse petrochimice şi un portofoliu extins de produse şi servicii dedicate persoanelor fizice şi companiilor.

MOL România angajează direct peste 250 de oameni în sediile administrative, în timp ce peste 2.700 de persoane lucrează în staţiile de servicii din întreaga ţară.

Compania se află în acest moment în plin proces de transformare dintr-un retailer de produse petrochimice într-un furnizor de servicii complete pentru clienţii aflaţi în mişcare, în linie cu schimbările în comportamentul consumatorilor şi cu strategia de dezvoltare a Grupului MOL, cea mai mare companie integrată de petrol şi gaze din Europa Centrală şi de Est.

”MOL România a crescut în cei 25 de ani alături de economia românească, la a cărei dezvoltare a contribuit. MOL România este astăzi un jucător dinamic şi pregătit să continue călătoria alături de angajaţii, partenerii, clienţii săi şi de comunităţile unde activează”, a declarat Camelia Ene, CEO & country chairman al MOL România.

Viziunea MOL pentru următorii 10 ani este că staţiile de alimentare vor deveni staţii de servicii integrate pentru persoanele aflate în mişcare, fie că e vorba despre cumpărături alimentare, cafea sau încărcarea maşinilor electrice. Compania a început deja procesul de transformare.

„În linii mari, strategia de dezvoltare a MOL România este concentrată pe 3 piloni principali, în linie cu strategia Grupului MOL: Digitalizare, Dezvoltare şi Diversificare. Totodată, ne-am propus să ne dezvoltăm în continuare sistemul logistic şi reţeaua de staţii la nivel naţional, concomitent cu diversificarea produselor şi serviciilor din portofoliu, astfel încât să răspundem nevoilor în continuă schimbare ale clienţilor noştri”, precizează grupul.

MOL România este o subsidiară a MOL Group şi una dintre cele mai importante companii petroliere din România, cu o prezenţă de 25 ani pe piaţa autohtonă. MOL România are un portofoliu extins de produse şi servicii în domeniul comerţului de carburanţi, lubrifianţi, produse petrochimice şi bitum. În prezent, compania deţine un număr de 234 staţii de servicii, 2 depozite de carburanţi, la Giurgiu şi Tileagd şi un terminal LPG la Tileagd.

Grupul MOL este o companie de petrol şi gaze cu sediul central în Budapesta, Ungaria şi 25.000 de angajaţi în întreaga lume. În prezent, activităţile de producţie se desfăşoară în 9 ţări, iar cele de explorare în 13 ţări. Grupul MOL controlează trei rafinării şi două unităţi petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare în Ungaria, Slovacia şi Croaţia. Compania are, de asemenea, o reţea de 1.933 de staţii de servicii în 10 ţări din Europa Centrală şi de Est, dintre care 234 în România.


 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed