Grupul Renault a prezentat noul Mégane E-TECH 100% Electric – FOTO

”Noul Mégane E-TECH Electric este un nou venit în lumea EV. Ca atare, face parte dintr-un ecosistem în care vehiculul reprezintă o platformă hardware care găzduieşte software de ultimă generaţie şi conectivitate optimizată pentru a oferi noi experienţe. Datorită noii platforme CMF-EV, Mégane E-TECH Electric oferă spaţiu extraordinar în interior şi dinamism pe drum, cu direcţia sa precisă. La fel ca un smartphone, noul Mégane E-TECH Electric se încadrează perfect în ecosistemul digital al utilizatorului său”, a informat grupul.

Este un vehicul de înaltă tehnologie cu display OpenR şi sistem multimedia OpenR Link, dezvoltat împreună cu Google şi bazat pe sistemul de operare Android Automotive. Vine cu Asistent Google, Google Maps şi Google Play încorporate pentru o experienţă de conducere utilă, personalizată şi fără probleme.

Noul Mégane E-TECH Electric ajunge de la 0 la 100 km/h în doar 7,4 secunde.

“Noul Mégane întruchipează revoluţia electrică pe care Renault a început-o acum un deceniu. Prin democratizarea tehnologiei electrice, Noul Mégane reuşeşte să ofere vehiculul electric la preţuriaccesibile, fără compromisuri privind eficienţa şi plăcerea de a conduce. Ceea ce transmite acest vehicul este emoţie, l-am creat imaginându-l ca fiind GTI-ul vehiculelor electrice”, a declarat Luca de Meo, CEO Renault Group.

Designul Renault evoluează şi devine mai „tehnologic”.

”Renault este în faţa unui nou început cu alegerea strategică de a fabrica Noul Mégane E-TECH Electric în Franţa, la fabrica Douai, situată în inima ElectriCity, cel mai important hub EV din Europa. Renault ElectriCity va fi în curând cel mai mare şi mai competitiv centru din Europa pentru producţia de vehicule electrice. Situat în nordul Franţei, este poziţionat ideal în centrul cererii pieţei”, precizează grupul.

Bateria are doar 110 mm.

Are un ampatament extins (2,70 m pentru o lungime totală de 4,21 m) şi consolă redusă oferită de noua platformă modulară CMF-EV.

Pentru lansare, Noul Mégane E-TECH Electric va fi disponibil în şase culori: Rafale Grey, Schist Grey, Midnight Blue, Flame Red, Dymond Black şi Glacier White. Pentru o notă mai personală, poate avea şi un finisaj în două tonuri, având plafonul, stâlpii şi – în funcţie de finisajul ales – protecţia oglinzii laterale în Schist Grey, Diamond Black sau Glacier White, permiţând 30 de combinaţii posibile.

Pe versiunile de echipare superioare, alte caracteristici distinctive includ culoarea Warm Titanium pe lama frontală a barei de protecţie şi în spate, precum şi orificiile de aerisire laterale.

Iluminarea full-LED în partea din faţă şi din spate a Noului Mégane E-TECH Electric a fost proiectată cu laser fin.

Uşile au mânere automate. Fiecare versiune a Noului Mégane E-TECH Electric încorporează mânerele uşilor, vopsite in aceeaşi culoare cu a caroseriei. Când şoferul sau pasagerul din faţă se apropie pentru a deschide o uşă sau când vehiculul este deblocat, mânerele ascunse în corp sunt împinse automat şi electronic. Se întorc la loc după două minute de staţionare, când maşina începe să avanseze sau când uşile sunt blocate.

Noul Mégane E-TECH Electric are dimensiuni interioare similare cu cele ale unui Mégane termic (spaţiu longitudinal, distanţă între pasageri) sau chiar mai mari (raza genunchiului în spate este de 21 cm).

Motorul Noului Mégane E-TECH Electric este cu totul nou. Dezvoltat în cadrul alianţei, acesta este utilizat de diferiţii parteneri, cu puţine modificări sau deloc. Realizat pe două sit-uri diferite: în Japonia pentru Nissan şi în fabrica Cléon din Franţa pentru Renault.

Frânarea automată de urgenţă spate (Rear Automatic Emergency Braking) este parte a frânării automate de urgenţă care se activează atunci când şoferul dă în marşarier. Dacă senzorii cu ultrasunete din spate detectează un obstacol potenţial (pieton, ciclist, stâlp), sistemul îi dă şoferului un avertisment iniţial, vizual şi sonor. Dacă şoferul nu reacţionează, sistemul acţionează automat frânele timp de două secunde în caz de urgenţă pentru a evita coliziunea. Sistemul este activ la inversarea între 3 km / h şi 10 km / h.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed