x


  • EUR
    4.8338
    USD
    4.4477
string(16) "instant-articles"

Hagiu (FORT): Transportul judeţean de pasageri, subiect de campanie electorală

F.O.R.T. va desfăşura în perioada 24 - 29 Februarie 2020 , o campanie naţională de informare a pasagerilor.

Author: Mihai Voican | Sursa: Money.ro | Publicat: 18.02.2020, 12:20

Transportul judeţean de pasageri a devenit subiect de campanie electorală, consideră Preşedintele Federaţiei operatorilor români de transport (FORT), Augustin Hagiu.

 

F.O.R.T. va desfăşura în perioada 24 – 29 Februarie 2020 , o campanie naţională de informare a pasagerilor, conform unui comunicat. Potrivit sursei citate, prin intermediul tuturor filialelor şi structurilor asociative membre, această campanie este menită să clarifice situaţia în care se află transportul rutier judeţean de călători.

 

“Pasagerii curselor regulate de transport rutier trebuie informați corect cu privire la contextul legislativ şi operaţional ce îi afectează în mod direct. Între transportatori şi comunitatea locală trebuie să existe un parteneriat permanent bazat pe transparenţă prin care să fie evitate ingerinţele politice generatoare de dezinformare”,  a declarat Hagiu.

 

Campania îşI doreşte să clarifice transportul elevilor şcolarizaţi într-o altă localitate de domiciliu. Potrivit FORT, acest aspect reprezintă o adevărată miză a campaniei de dezinformare continuă lansată pe acest subiect de reprezentanţi ai Guvernului României. De asemenea campania are în vedere următoarele aspecte:

– Tarifele de transport, analiză comparativă cu statele vecine şi modul în care acestea sunt construite având la bază costurile operaţionale reale.

– Modul în care bunul mers al transportului rutier judeţean de pasageri este influenţat de lupta politică la nivel local şi central.

– De ce tip de promisiuni mincinoase legate de transportul public trebuie să se ferească cetăţenii şi în ce jocuri politice murdare, trebuie să evite să intre.

– Ce pot face transportatorii, în contextul actual, pentru a creşte nivelul calitativ al serviciilor de transport prestate, cu sprijinul comunitătilor locale beneficiare ale serviciilor prestate.

 

Campania de informare se desfasoară în relație directă cu pasagerii, ce urmează să primească materiale tipărite, cu antetul F.O.R.T., la eliberarea abonamentelor și/sau la îmbarcarea în mijloacele de transport.