Hotelul Radisson Blu Bucureşti din Bucureşti a fost renovat cu o investiţie de 24 milioane euro. Hotelul are acum 200 de camere noi şi peste 600 de camere în total de cinci stele

Investiţia aparţine fondurilor de investiţii Revetas Capital şi Cerberus, care au achiziţionat hotelul la sfârşitul lui 2017. Hotelul se află sub contract de management.

„Radisson Hotel Group, unul dintre cele mai mari şi mai dinamice grupuri hoteliere din lume, anunţă o relansare grandioasă a hotelului, Radisson Blu Bucureşti, în urma unei investiţii majore de capital în valoare de 24 milioane de euro. Hotelul de renume mondial repoziţionează astfel marca superioară a Radisson Blu, lider pe piaţa din România, printr-o transformare elegantă şi sofisticată a lobby-ului şi a grădinii şi prin creşterea numărului de camere, la peste 600. Hotelul Radisson Blu Bucureşti este gata să dezvăluie în iunie 2021 un nou lobby bar şi o grădină interioară cu piscină şi zonă de luat masa, ce va oferi oaspeţilor o ambianţă elegantă şi sofisticată”, a anunţat compania.

Noul concept, care schimbă barul din lobby, grădina şi zona piscinei a fost creat în jurul următoarelor direcţii: creşterea locurilor disponibile din interior şi exterior şi reamenajarea într-un stil modern a barurilor aflate în interior şi exterior.

Proiectul de investiţii va continua cu extinderea complexului Radisson Blu prin adăugarea a 200 de camere noi, amplasate în clădiri complet renovate, inclusiv cu echipamente noi, de ultimă generaţie.

Cu un total de 623 de camere şi apartamente, Radisson Blu Bucureşti devine astfel unul dintre cele mai mari hoteluri de 5 stele din Europa Centrală şi de Est, oferind un lobby nou, un lounge interior cu grădină şi zone comune, în plan deschis.

„Proiectul de extindere şi renovare a Hotelului Radisson Blu Bucureşti include un aspect modern şi elegant, care va satisface cele mai exigente aşteptări ale viitorilor călători în scop de afaceri şi scop turistic, oferind în acelaşi timp cel mai înalt nivel de siguranţă şi confort. Suntem încântaţi să lansăm acest proiect de extindere si de renovare, care face parte din programul nostru de dezvoltare 24 MEUR şi care vizează asigurarea poziţiei de lider pe piaţă pentru acest complex renumit de ospitalitate”, spune Vlad Dragoescu, Owner Representative.

Pandemia a adus industriei de ospitalitate o provocare fără precedent. Strategiile de aplatizare a curbei COVID-19, cum ar fi lockdown comunitar, distanţarea socială, comenzile la domiciliu, restricţiile de deplasare şi mobilitate au dus la o scădere dramatică a cererii pentru afacerile din domeniu.

„În timp ce industria ospitalităţii se recuperează lent, criza COVID-19 continuă să aibă un impact profund asupra modului în care afacerile din sectorul ospitalităţii operează. Trecând prin schimbări substanţiale ale operaţiunilor în timpul COVID-19 pentru a asigura sănătatea şi siguranţa angajaţilor şi a clienţilor, Hotelul Radisson Blu Bucuresti este acum gata să alinieze protocoalele de sănătate şi siguranţă implementate, alături de noile caracteristici operaţionale şi de proiectare pentru a oferi experienţe noi clienţilor. Alte caracteristici cheie ale hotelului constau în cinci restaurante, trei baruri, piscină interioară şi în aer liber, precum şi unsprezece spaţii de întâlnire de înaltă clasă, potrivite pentru până la 650 de persoane, în stil de recepţie”, arată compania.

Radisson Blu este un brand hotelier de lux şi face parte din Radisson Hotel Group. Radisson Hotel Group este unul dintre cele mai mari grupuri hoteliere din lume, cu şapte mărci distincte de hoteluri şi mai mult de 1.400 de hoteluri în funcţiune şi în curs de dezvoltare în întreaga lume. Portofoliul Radisson Hotel Group include Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Park Plaza, Park Inn by Radisson şi Country Inn & Suites by Radisson.

 

 


 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed