Începe ADfel, singurul eveniment de publicitate neconvenţională din România (VIDEO)

Peste 70 de executii şi de happening-uri îi vor aştepta în fiecare seară de la 18:00, La Motoare, pe pasionaţii de publicitate şi pe toţi cei care vor să participe la un eveniment în care lucrurile nu sunt ceea ce par. Brandurile care au ales să interacţioneze nemijlocit cu consumatorii anul acesta, creând situaţii neobişnuite şi modalităţi ingenioase de a-i implica sunt: BCR, Philips, Bergenbier, Coca-Cola zero, Petrom, Taft, Syoss, Palette, ROM, Autan, Dr. Oetker.

În plus, miercuri, pe 28 iulie, în Ziua Culturala ADfel, participanţii vor avea ocazia să descopere peste 30 de modalităţi inovatoare de promovare ale unor branduri culturale, sociale, ecologice sau educaţionale.

Câteva puncte din program care pot fi dezvăluite de pe acum sunt:
Luni: Seara de stand-up cu Teo, în Lăptărie, de la 21:00, oferită de Bergenbier
Marţi: O proiecţie de ilustraţii de benzi desenate “Imposibilul devine posibil”, oferită de Coca-Cola Zero
Miercuri: Ziua Culturală ADfel
Joi: Proiecţie Top 10 Grand Spoof şi anunţarea câştigătorului (de la 21:00)
Vineri: O sesiune de karaoke puţin mai ADfel, pusă la cale de Philips (de la 20:00)
Stand-up comedy cu trupa Aristocraţii, oferit de BCR (de la 21:00)
Proiecţie Top 10 Concurs de scurtmetraje cu final impus: “Da’ cu cine face (fac) ăsta (ăştia) banking?” şi anunţarea câştigătorului (de la 22:00)
Sâmbătă: Senzaţii tari româneşti, oferite de ROM (de la 21:00)
Duminică: Experienţa cinematografică Philips 21:9 (de la 21:00)

Conform tradiţiei, în cadrul ADfel vor avea loc Atelierele ADfel Coca-Cola zero, o sesiune de traininguri intensive dedicate tinerilor care vor să-şi găsească locul în industria advertisingului românesc. De asemenea, pe parcursul întregului eveniment, vizitatorii vor putea descoperi unele dintre cele mai interesante studii de caz de campanii neconvenţionale, româneşti şi internaţionale, în cadrul ADfel Galleries.

De-a lungul celor 4 ediţii de ADfel, peste 70 de branduri au implementat, în total, mai mult de 150 de idei pe terasa La Motoare, intrând în dialog cu peste 20.000 de oameni prezenţi în terasă cu ocazia fiecarei ediţii.

Informaţii cu privire la ADfel şi la ce anume se va întâmpla anul acesta în cadrul festivalului vor fi disponibile pe site-ul evenimentului, www.ADfel.ro , pe pagina de Facebook şi în contul de Twitter.

ADfel beneficiază de susţinerea media a următoarelor produse din grupul Realitatea-Caţavencu: Realitatea TV, The Money Channel, Radio Guerrilla, Academia Caţavencu, realitatea.net, money.ro, eliberadio.ro, precum şi a următorilor parteneri media: 24-FUN, Playboy, Men’s Health, Trilulilu, Metropotam, Feeder, MVcom, INGA Media, Cocor Media Channel, ZOOM şi OOPS. Partenerii logistici ai evenimentului sunt 360 Revolution, OKI Printing, gazduire.ro.

Despre IQads
Având o audienţă de peste 150.000 de unici lunar, IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din România. IQads este o marca a Blue Idea, parte din F5, compania de web a trustului Realitatea-Caţavencu. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte şi SMARK (www.SMARK.ro), comunitatea profesioniştilor în marketing din România.

Despre 24-FUN
Lider pe piaţa media din România pe segmentul city-guide, având cea mai rapidă dezvoltare în ultimii 5 ani în rândul publicaţiilor de specialitate (peste 9 ediţii noi lansate de la începutul lui 2006 până în prezent), 24-FUN are distribuţie gratuită şi selectivă în cele mai importante oraşe din România.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed