Infuzie de capital străin în retailul românesc: VIN JAPONEZII!

Un nou retailer cu produse pentru casă şi accesorii îşi face intrarea pe piaţa din România. Este vorba de Miniso, un brand care a luat fiinţă în 2013, şi care în 2017 a avut vânzări globale de 1,8 miliarde de dolari.

 

„Până la sfârşitul anului 2018, obiectivul companiei Miniso este să deschidă cinci magazine în mallurile din Bucuresti, iar până în anul 2020, numărul magazinelor se va extinde atât în Capitală, cât şi în oraşele din provincie, la peste 40 de magazine„, se arată în descrierea companiei la un anunţ de angajare publicat pe un site de specialitate.

 

Unul dintre magazinele deschise în Bucureşti va fi în centrul comercial Auchan Titan, acolo unde spaţiul viitorului magazin este în curs de amenajare.

 

Retailerul comercializează o gamă variată de produse pentru casă, precum prosoape, tacâmuri, farfurii, perne, cutii pentru depozitare, dar şi produse cosmetice, cadouri, produse digitale, şi chiar mâncare. Preţurile sutn cuprinse între doi şi şase dolari.

 

Piaţa românească de retail este estimată, în prezent, la 40 miliarde euro, 85% din produsele vândute în lanţul de comerţ fiind de origine mixtă, iar 15% sunt produse locale, conform unui studiu de specialitate realizat de Euler Hermes România.

 

Articolul integral pe ECONOMICA.NET

 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed