AcasăEconomieInstagram renunţă la secţiunea de cumpărături

Instagram renunţă la secţiunea de cumpărături

Instagram a început să testeze o nouă interfaţă pentru aplicaţia mobilă a platformei, din care cel mai notabil aspect este dispariţia secţiunii Shopping.

Compania şi-a anunţat încă de anul trecut planurile de renunţare la aceasta, ca urmare a unei noi strategii de monetizare, din care vor lipsi funcţiile de comerţ electronic.

Dispariţia secţiunii Shopping atrage după ea o reorganizare a barei de butoane din partea de jos a ecranului.

În locul butonului pentru Shopping, va fi mutat butonul de la Reels, iar în centrul barei şi în locul în care încă este în prezent butonul Reels va fi readus butonul de compunere a postărilor noi.

În 2020, pentru a face loc pentru Shopping şi, apoi, pentru Reels, Instagram a decis să elimine butonul Compose de pe bara de jos, şi să-l mute în colţul din dreapta sus al interfeţei grafice.

Instagram a început acum să testeze noua interfaţă şi spune că aceasta va fi implementată undeva în cursul lunii februarie.

Ultimele Articole