Instagram şi TikTok testează paywall-uri

Prima care a anunţat că vrea să lanseze abonamente şi că deja testează această facilitate a fost Instagram. Produsul deţinut de Meta a iniţiat un test restrâns în Statele Unite.

Restrâns este cuvântul cheie aici, în total, doar 10 creatori de conţinut au fost selectaţi să poată configura paywall-uri, pentru ca urmăritorii să poată accesa anumite creaţii doar dacă plătesc un abonament lunar.

În această fază, pot fi „ascunse” în spatele unui abonament lunar doar Story-urile şi filmările live.

Valoarea abonamentelor este între 1 dolar şi 100 de dolari pe lună. În total, există opt paliere de preţ. Oficialii Instagram spun că platforma socială nu va opri comision din venituri, cel puţin până în 2023.

TikTok a anunţat că a început, de asemenea, să testeze un sistem de abonamente pentru accesarea anumitor postări. Spre deosebire de Instagram, platforma chineză nu a oferit niciun detaliu despre felul în care va funcţiona acesta sau despre valoarea abonamentelor lunare.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed