Alexandru Iosef, Automarket.ro: Decizia achiziţiei unui automobil este precedată de o perioadă de research care include şi accesarea diverselor site-uri auto

Care este profilul persoanelor care accesează portalurile auto înainte de a merge într-un showroom?
Există mai multe categorii de utilizatori care accesează un site auto. Vorbim de utilizatori pasionați de domeniul auto care pur şi simplu sunt interesați de modelele de pe piața internă şi externă. În această categorie putem include şi utilizatorii aspiraţionali, cei care vor să achiziționeze o mașină, însă pe moment nu au posibilităţi financiare. Decizia achiziției unui automobil este precedată de o perioadă de research care include şi accesarea diverselor site-uri auto.
Primul criteriu de căutare a unei mașini este prețul. În funcție de bugetul pe care îl are la dispoziție, potențialul cumpărător caută variantele cele mai rezonabile.
Vorbim apoi de un al doilea criteriu – tipul de maşină de care poate fi interesat clientul – hatchback, berlină, crossover, SUV, etc.

Ce fel de maşini caută românii?
Printre cele mai căutate modele atât pe partea de mașini noi, cât şi pe parte de SH, putem enumera Volkswagen, Opel, BMW, Dacia, Ford, Skoda. Limitele superioare de preţ pot varia în funcție de caroserie, dar şi de kilometrii parcurși in cazul mașinilor SH. De mare interes pentru utilizatorii Automarket sunt modelele clasei compacte, clasei mici şi clasei medii.

Cum intervine o astfel de platformă online în relaţia dealer-cumpărător?

O platformă online specializată pe domeniul auto însemnă un vector de promovare online foarte important. O activitate de promovare online restrânsă doar pe site-ul dealerului, ceea ce se întâmplă în foarte multe cazuri, are cu siguranță un efect negativ şi asupra vânzărilor de automobile.
Din ce în ce mai mulți dealeri au luat în serios importanţa online-ul pentru a-şi eficientiza campania de vânzări. Costurile mai reduse faţă de alte medii de promovare, precum şi targetul potențialilor cumpărători prezenţi activ pe online sunt două dintre atuurile importante ale acestui mediu.

Ce vreţi să faceţi în 2010?
Automarket îşi propune pe viitor să rămână primul cotidian online pe domeniul auto, venind în întâmpinarea utilizatorilor săi cu cele mai noi şi rapide știri din piața auto internațională şi națională.


Portalul
automarket.ro are peste 11mil. afişări lunar şi o medie de 654 mii vizitatori unici lunar. Profilul audientei site-ului: 22.29% sunt Femei, iar 77.71% sunt Barbaţi, majoritatea cu vârsta între 25 şi 35 de ani. Studii: 55.12% medii / 37.56 % superioare
Au maşină: 73,72%. Plănuiesc să-şi cumpere o maşină în următoarele 6 luni: 15,55%

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed